حمایت از طرح نوغانداری در مازندران/ پرداخت بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در دولت سیزدهم

اقتصاد ایران: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید مازندران از برنامه‌ریزی برای حمایت از طرح‌های نوغانداری در مازندران خبر داد و گفت: بخشی از حمایت‌ها در بابل آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدرضا حاتمی در نشست هم اندیشی جهاد تبین و امیدآفرینی که همزمان با سالگرد شهادت دانشمند فرزانه شهید محسن فخری زاده برگزار شد، اظهار کرد: صندوق کارآفرینی حامی کسب و کارهای خرد است.

وی با اعلام اینکه عدالت همراه با توسعه کسب و کار در برنامه کاری این مجموعه قرار دارد، افزود: نشست با 
فرمانداری‌های استان مازندران در برنامه کاری قرار گرفته و به همین دلیل متناسب با نیاز هر شهرستان اعتبارات را توزیع کردیم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به پرداخت بیش از هزار و 700 میلیارد تومان تسهیلات در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: میزان تسهیلات پرداختی 250 میلیارد تومان رشده است است.

وی به اقدامات انجام شده برای کمک به توسعه روستاها از پرداخت 135 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال در نقاط مختلف استان، اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح 400 روستا تحت حمایت قرار گرفته است.

وی در ادامه با اعلام اینکه شناسایی و بررسی‌های مزیت‌های روستایی را در دستور کار قرار دادیم، افزود: ونشست‌های مناسبی با مسئولان بسیج در دستور کار داریم و با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی در حال شناسایی ظرفیت‌های منطقه‌ای استان هستیم.

وی با اعلام اینکه احیا واحدهای راکد در برنامه کاری ما قرار دارد، افزود: همکاری با بسیج علمی، ادارات، کشاورزی در برنامه کار قرار داریم.

حاتمی از برگزاری همایش تحت عنوان انتقال فناوری به روستاهای استان خبر داد و گفت: برنامه داریم که روستاها استان به لحاظ اقتصادی توسعه پیدا کند.

وی احیا کسب و کارهای مولد مانند نوغانداری در برنامه کاری قرار گرفته است، افزود: دربابل این حرفه شناسایی شده و به دنبال احیا آن هستیم.

حاتمی خاطر نشان کرد: امید داریم این صندوق در توسعه پایدار کشور نقش آفرینی کند.

در ادامه باقری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران،گفت: طرح محرومیت زدائی و تشکیل تعاونی‌های توسعه روستایی را در برنامه کاری این مجموعه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در حوزه فرهنگی و ورزشی برگزاری مسابقات استانی، شهرستانی و ملی در برنامه کاری این مجموعه قرار دارد.

در ادامه سرهنگ جعفری معاون سیاسی امنیتی سپاه کربلای مازندران،اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی به عنوان در اختیار مسئولان است.

وی تصریح کرد: دشمن در حال حاضر وارد جنگ ترکیبی با کشور شده و مسئوولان باید مراقب باشند که در راهبرد دشمن به صورت خواسته یا ناخواسته قرار نگیرند.

معاون سیاسی امنیتی سپاه کربلای مازندران، اضافه کرد: ماموریت دشمن در کشور بی دولت سازی، ایجاد حرج و مرج و سوریه سازی کشور است.
وی یادآور شد: در یک سال اخیر جهش‌های مختلفی در کشور رخ داد که این موضوع به مذاق دشمنان ما خوش نیامده است.

جعفری با اعلام اینکه دولت سیزدهم کشور را 500 هزار میلیارد تومان کسری تحویل گرفته است، افزود: دولت نه تنها در این زمینه اقدامات مناسبی انجام داده بلکه زمینه توسعه زیرساخت‌های اساسی کشور را فراهم کرده است که این موضوع دشمن را عصبانی کرده است.
وی اضافه کرد: امروز عملکرد مسئوولان زیر چشم ذره‌بین مردم قرار دارد و اگر مسئوولی کارائی نداشته باشد مورد نقد و نظر متولیان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/86004/ج

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ