لحظه عاشقانه رونالدو و نامزدش در قطر + عکس

اقتصاد ایران: عکسی که جورجینا نامزد رونالدو در اینستاگرام منتشر کرد.

  • لحظه عاشقانه رونالدو و نامزدش در قط
  • آشنایی جورجینا و رونالدو
  • یک روز از زندگی نامزد رونالدو

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ جورجینا نامزد رونالدو عکسی دونفره در اینستاگرام منتشر کرد که مربوط به پایان بازی پرتغال و کره جنوبی است. این عکس را در ادامه می بینید.

لحظه عاشقانه رونالدو و نامزدش در قط

تیم ملی کره جنوبی در آخرین بازی خود در دور گروهی رقابت‌های جام‌جهانی مقابل پرتغال قرار گرفت. کره ای ها امیدوار بودند حریف قدرتمند خود را شکست داده و در آن سمت یک نتیجه مطلوب برای آنها در دیدار اروگوئه و غنا رقم بخورد.

لحظه عاشقانه رونالدو و نامزدش در قطر + عکس

نهایتاً همین اتفاق هم رخ داد و علاوه بر پیروزی کره مقابل پرتغال در آن سمت نیز نتیجه ای رقم خورد که این تیم آسیایی به مرحله حذفی جام جهانی صعود کند.

آشنایی جورجینا و رونالدو

جورجینا و رونالدو از سال ۲۰۱۶ با همدیگر آشنا شده‌اند. نامزد رونالدو در این باره می گوید: اولین باری که رونالدو را دیدم در یکی از مغازه‌های برند «گوچی» در اسپانیا بود؛ در آن مغازه من کار می‌کردم. چند روز بعد از آن دیدار، این بار در مراسم معرفی یک برند دیگر دوباره همدیگر را ملاقات کردیم. این بار توانستیم خیلی راحت‌تر با هم صحبت کنیم، چون من دیگر درگیر مسائل کاری نبودم صحبت‌هایمان خیلی خوب پیش رفت. همه چیز بین من و رونالدو خیلی سریع رخ داد؛ چیزی شبیه به عشق در همان نگاه اول.

یک روز از زندگی نامزد رونالدو

اولین کاری که انجام می‌دهم این است که بالای سر فرزندانم می‌روم تا بلند شدن آن‌ها از خواب را نگاه کنم. دوست دارم وقتی آن‌ها در تخت‌خواب‌شان هستند، نگاه‌شان کنم. بعد لباس آن‌ها را عوض می‌کنم و کار‌های مربوط به نظافت‌شان را هم انجام می‌دهم. بعد از این دورهمی برای خوردن صبحانه فامیلی جمع می‌شویم. تقریباً تمام وقت‌های باقی‌مانده صبح را با آن‌ها بازی می‌کنم و سعی می‌کنم در بزرگ شدن‌شان به آن‌ها کمک کنم. بعد از بازی کردن استراحت مختصری می‌کنیم و مهیای ورزش کردن می‌شوم. به سالن بدنسازی، زمین تمرین و یا استخر می‌روم. این را هم بگویم که از خرید کردن برای بچه‌هایم لذت می‌برم. می‌روم و برای همه آن‌ها خوراکی و غذا‌های سالم می‌خرم. ضمن اینکه قبل از خواب هم کنار همدیگر کمی تلویزیون نگاه می‌کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ