جشنواره کودک و نوجوان «رویش اروند» افتتاح شد

اقتصاد ایران: مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند از آغاز به کار جشنواره کودک و نوجوان «رویش اروند» با محوریت و تمرکز بر بازی و نشاط، خبر داد.

- اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین قانعیان مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند در حاشیه آیین افتتاح جشنواره کودک و نوجوان «رویش اروند»، بیان کرد: در این جشنواره که با تمرکز بر بازی و سرگرمی طراحی‌شده، بالغ‌بر 60 غرفه با موضوعات بازی و سرگرمی، جنگ شادی، تجهیزات آموزشی، نوشت‌افزار و صنایع‌دستی، مشاوره، فروش انواع کتاب ازجمله کتب قرآنی و … برای کودکان و نوجوانان، ایجادشده است.

 

قانعیان با اشاره به همکاری میان معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، موسسه فرهنگی« فاتحان گمنام بدر» و شهرداری آبادان در برپایی این جشنواره، افزود: با توجه به محل برگزاری جشنواره (ساختمان سازمان منطقه آزاد اروند)؛ شهرداری آبادان طی یک اقدام شایسته با در نظر گرفتن چند دستگاه اتوبوس‌ ویژه رفت‌وآمد کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها، تردد به این نمایشگاه را تسهیل کرد.

وی افزود: چهار میلیارد و 500 میلیون ریال بن خرید به دانش‌آموزان کم برخوردار در این نمایشگاه تخصیص داده‌شده است و همچنین کالابرگ خرید کتاب، تجهیزات آموزشی و لوازم‌تحریر به دانش آموزان کم برخوردار تعلق خواهد گرفت که این کالابرگ‌ها صرفاً در ایام جشنواره قابل‌استفاده هستند.

 

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: در ایام برگزاری جشنواره «رویش اروند» که مصادف است با میلاد حضرت زینب (س) است از پرستاران نمونه نیز با اهدای جوایزی، تقدیر صورت می‌گیرد.

وی نقش بازی و فعالیت‌های نشاط‌آور را در رشد ذهنی و اجتماعی کودکان و نوجوانان، بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: ازجمله اهداف مهم این جشنواره تمرکز بر رشد آموزشی و گسترش دنیای اجتماعی کودکان و نوجوانان بوده که امیدواریم با برنامه‌های در نظرگرفته شده، گامی به‌سوی این دیدگاه مهم، برداشته شود.

قانعیان در خصوص مدت‌زمان برپایی این جشنواره، بیان کرد: از صبح روز یکشنبه 6 آذرماه جاری لغایت پنجشنبه 10 آذرماه و در دو نوبت صبح و بعدازظهر از ساعت 9 صبح الی 12 و 15 الی 21، جشنواره «رویش اروند» میزبان کودکان و نوجوانان شهرستان‌های آبادان و خرمشهر است.

گفتنی است ازجمله جذابیت‌های این جشنواره؛ حضور عروسک مل مل به همراه خانم گلی است که موردعلاقه کودکان بسیاری هستند.

"این مطلب تبلیغاتی است"

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ