معرفی کتاب راهنمای کامل "حجم‌ قیمت" برای قدرت و ضعف الگوهای شمعی

اقتصاد ایران: کتاب راهنمای کامل حجم‌ قیمت با موضوع قوانین ریچارد وایکف و نشانه‌ قدرت و ضعف در الگوهای شمعی و بر پایه‌ کنش قیمت منتشر و عرضه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  کتاب "راهنمای کامل حجم‌قیمت" نوشته آنا کولینگ با ترجمه فرزاد رضایی و موضوع تحلیل کنش قیمت، ارزیابی آن و تعیین ارتباط با ساختارها برای درک رفتار پول هوشمند و کوشش برای همسو و هم‌گام شدن برای کسب سود از بازار از سوی انتشارات آراد، عرضه شد.

براساس این گزارش در این کتاب که ادامه‌ موضوع رفتارشناسی و تحلیل بازار از زاویه‌ نگاه ریچارد وایکف است. نویسنده ابتدا حجم معاملات، مولفه‌ تعیین کننده‌ سلامت کنش قیمت (پرایس اکشن) را اثبات می کند و در ادامه به واکاوی قوانین سه‌گانه‌ وایکف می‌پردازد که در این بخش به سادگی و به‌شکلی کامل این قوانین را شرح می‌دهد.

در دنیای امروزه نحوه‌ نمایش نمودارها متفاوت از گذشته بوده و بیشتر معامله‌گران از نمودارهای شمعی استفاده می‌کنند. این کتاب قوانین وایکف و نشانه‌ قدرت و ضعف را در الگوهای شمعی شرح و به شکلی منظم و ساده ارائه کرده است.

این کتاب علاوه بر علاقمندان به شیوه‌ معاملاتی وایکف برای آنانی که تنها بر پایه‌ کنش قیمت معامله می‌کنند بسیار مفید است. چرا که با مشاهده‌ کنش قیمت تائیدیه‌ای از مولفه‌ تعیین‌کننده‌ بازار یعنی حجم معاملات دریافت می‌کنند. حجم نشانگر تکنیکی ساختگی نیست بلکه یکی از پنج اطلات خروجی بازار است و اگر معامله‌گر پرایس اکشن بتواند بین آن و کنش قیمت ارتباط برقرار کرد بی‌گمان نتایج مطلوب‌تری خواهد گرفت.

پیچیدگی و غیرقابل انتظار بودن رفتار بازارها شاید در ابتدا گیج‌کننده باشد اما اگر بتوان علت حرکات بازار را مشخص کرد بخش بزرگی از این ابهام برطرف و بازار قابل پیش‌بینی خواهد شد. سرچشه‌ نیروی محرک بازار، خواسته‌های پول هوشنمد است. بنابراین دنبال کردن پول هوشمند مولفه‌ تعیین‌کننده برای درک کنش بازار است.

برای دریافت این کتاب  اینجا کلیک شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ