استخراج راه حل مشکلات جامعه از دل دین و قرآن توسط دانشجویان و طلاب

اقتصاد ایران: همایش الگوریتم دینی و قرآنی و حل مشکلات اجتماعی توسط مرکز راهبری برهان برگزار و در آن دانشجویان و طلاب تبادل نظر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس همایش الگوریتم دینی و قرآنی و حل مشکلات اجتماعی توسط مرکز راهبری برهان برگزار می‌شود.

امیرمحمد خاکسار مسئول اجرایی همایش در گفت‌وگو با فارس از برگزاری دوره‌هایی ذیل این همایش خبر داد و گفت: در این دوره‌ها قرار است تا راه‌حل مشکلات جامعه از دل قرآن کریم و آموزه‌های دینی استخراج و به مردم ارائه شود، همچنین در این دوره‌ها از دانشجویان و طلاب دعوت به عمل آمده تا با حضور در این دوره‌ها درباره راه‌کار‌های حل مشکلات جامعه بحث و تبادل نظر کنند.

وی از حضور سخنرانان مذهبی در این دوره‌ها خبر داد و گفت: برای آگاهی بیشتر دانشجویان و طلاب اساتید و سخنرانان برجسته کشور در این دوره‌ها حضور دارند.

خاکسار درباره اهداف برگزاری این دوره‌ها گفت: ما می‌خواهیم دانشجویان و طلاب خودشان هم گرد هم جمع شوند و برای استخراج راه‌حل مشکلات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و... جامعه بحث و تبادل نظر کنند. البته در مرحله اول به دنبال مسئله‌یابی هستیم و در مرحله بعد به دنبال راه‌کار می‌رویم.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف ما این است که دانشجویان و طلاب الگوریتم طراحی شده را ببینند و ضمن آشنایی با آن آگاه شوند که چگونه با دین می‌توان مسائل و مشکلات جامعه را حل کرد. در این دوره ها ضمن برگزاری کارگاه‌های مختلف مسائل را به آنها می‌دهیم و تا آخر دوره فرصت دارند آن را حل کنند.

خاکسار در پایان گفت: در پایان دوره افراد برتر وارد گروه‌های تحقیقاتی ما در مجموعه برهان می‌شوند.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ