پس از اپل، احتمالاً آمازون نیز قصد دارد مجدداً تبلیغاتش را در توییتر شروع کند

اقتصاد ایران: پس از اپل و شماری از شرکت‌های تبلیغاتی، آمازون نیز قصد دارد مجدداً تبلیغات بر بستر توییتر را شروع کند. غول صنعت تجارت الکترونیک سالانه ۱۰۰ میلیون دلار تبلیغ در توییتر خرید می‌کند.

گزارش جدیدی ادعا می‌کند که آمازون، غول صنعت تجارت الکترونیک آمریکا، قصد دارد مجدداً تبلیغات را در توییتر شروع کند. گفته می‌شود ارزش تبلیغات آمازون در توییتر به سالی ۱۰۰ میلیون دلار می‌رسد. ظاهراً آمازون در چند وقت اخیر منتظر بوده است تا توییتر برخی تغییرات امنیتیرا تجربه کند.

ایلان ماسک هفته‌ی گذشته گفت اپل به‌عنوان بزرگ‌ترین مشتری تبلیغات توییتر تا حد زیادی همکاری خود را با این شبکه‌ی اجتماعی متوقف کرده است. چند روز بعد، مدیرعامل اپل در گفت‌و‌گو با ایلان ماسک «سوء‌تفاهم‌ها را برطرف کرد» و اکنون به‌گفته‌ی مدیرعامل توییتر، تبلیغات اپل به‌طور‌کامل از سر گرفته شده‌اند.

به‌نوشته‌ی بیزنس اینسایدر، اپل تنها در سال جاری میلادی ۷۵۰ میلیون دلار تبلیغ در توییتر خریده و از سال ۲۰۲۰ تاکنون تقریباً دو‌میلیارد دلار از درآمد توییتر را ثبت کرده است. سه منبع آگاه به نیویورک‌تایمز گفته‌اند به‌دنبال تیراندازی در یک کلاب شبانه در شهر کلرادو اسپرینگز ایالت کلرادو، اپل تصمیم گرفت تبلیغاتش را در توییتر تعلیق کند.

مقاله‌های مرتبط:
  • تبلیغات اپل در توییتر مجددا شروع شد

جنرال موتورز، خودروساز معروف، اولین شرکت مهمی بود که از توقف تبلیغات در توییتر خبر داد. این شرکت که یکی از رقبای مهم تسلا محسوب می‌شود، گفته بود که قصد دارد نحوه‌ی عملکرد توییتر را در دوران رهبری ایلان ماسک بررسی کند.

ایلان ماسک از بازگشت شرکت‌های تبلیغاتی به توییتر خبر داده است. درحالی‌که این اتفاق در نگاه اول مثبت تلقی می‌شود، گزارشی غیررسمی می‌گوید درآمد تبلیغاتی توییتر در هفته‌ی اول آذر ۸۰ درصد کمتر از حد انتظار بوده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ