استاندار چهارمحال و بختیاری: بخشنامه تسهیلات جبران خسارت سیل به 3 بانک ابلاغ شد

اقتصاد ایران: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تسهیلات سیل برای جبران خسارات مردم به سه بانک صادرات، ملت و ملی ابلاغ شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در جلسه‌ شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری گفت: بهبود وضعیت بیکاری استان حاصل تبصره‌های جذب شده، پرداخت تسهیلات، فعال شدن پروژه‌های عمرانی و... است.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت افزود: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری باید انجام شود و کوتاهی در این مورد قابل قبول نیست، باید کارگروه ویژه‌ای تکالیف این حوزه را رصد و پیگیری کند.

استاندار با بیان اینکه پرداخت قرض‌الحسنه نیاز مردم است، عنوان کرد: بنده با مدیران عامل بانک‌ها صحبت کرده‌ام و هیچ مشکلی برای تسهیلات وجود ندارد، عدم پرداخت تسهیلات ضروری مثل درمان، جوانی جمعیت و... نباید توجیه شود.

حیدری در ادامه با اشاره به لزوم پرداخت تسهیلات سفر رئیس‌جمهور در کوتاه‌ترین زمان ممکن تشریح کرد: برای تولید، بروکراسی را باید به حداقل رساند و در کمیسیون تخصصی دادن تنفس به تولیدکنندگان دریافت کننده‌ تسهیلات بررسی شود.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم جذب تمام تبصره‌ها گفت: بانک‌ها برای ماده‌ ۵۶، هزار و۳۵۰ میلیارد تومان در حوزه‌ راه و آب و فاضلاب تعهد دارند که برای پرداخت آن پیگیری کنند.

حیدری ادامه داد: اداره‌ تعاون کار و رفاه اجتماعی استان صددرصد تبصره‌ها را جذب کرده و برای جذب مازاد سایر استان‌ها نیز درخواست داده‌است.

استاندار در پایان با اشاره به لزوم عمل به مسئولیت اجتماعی بانک‌ها گفت: تسهیلات سیل به سه بانک صادرات، ملی و ملت ابلاغ شده که برای جبران خسارات مردم به آن‌ها تسهیلات پرداخت کنند.

پایان پیام/س

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ