حضور دوبلورِ‌ معروف در یک برنامه رادیویی

اقتصاد ایران: فضای برنامه رادیویی «عصری‌نو» همچون محله‌ای می‌ماند که در آن استودیویی رادیویی قرار دارد. رابطه مردم با این استودیو و عوامل آن بسیار صمیمانه است و دوبلوری معروف در این محله رادیویی، نقش‌آفرینی می‌کند.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، برنامه رادیویی «عصری نو» با موضوع «وقتی به کسی بدقولی می‌کنید به‌ روشی جبران می‌کنید؟» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می‌شود.

برنامه رادیویی «عصری نو» با هدف افزایش نشاط اجتماعی و امیدبخشی در جامعه، به تهیه‌کنندگی «پرویز جمالی» و گویندگی «محمد مطلب» و «ندا خواجه نوری» کاری از گروه خانواده رادیو سلامت است که یکشنبه با موضوع «وقتی به کسی بد‌قولی می‌کنید به‌ روشی جبران می‌کنید؟» تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.

فضای برنامه، محله‌ای است که متناسب با مکان‌های موجود در آن، بخش‌های موضوعی درنظر گرفته شده است به طور مثال، «مسجد محله» که به مسائل دینی توسط کارشناس مذهبی پرداخته می‌شود؛ «پاسگاه پلیس» که اتفاق‌های یک پاسگاه پلیس را به صورت نمایشی بیان می‌کند و هشدارهای پلیسی و امنیتی می‌دهد.

«باشگاه ورزشی» که به معرفی حرکت‌های ورزشی می‌پردازد. رادیو محله که به بررسی خبرهای مهم روز در قالب نمایش می‌پردازد و بخش‌های متنوع دیگر همچون دانشگاه، رستوران، تئاتر.

 

در این محله، استودیوی رادیویی قرار دارد و رابطه مردم با این استودیو و عوامل آن بسیار صمیمانه است و مردم هر روز پیشنهاد یک موضوعی را به عوامل برنامه می‌دهند و از دیگران هم خواسته می‌شود که نظرشان را با شماره‌های اعلام شده بگویند و تعامل بسیار خوبی بین مخاطبان و برنامه وجود دارد.

گفتنی است؛ «عصری» با بازیگری «مهرالملوک رفیعی طاری» و «اردشیر منظم» بازیگر معروف، از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 17 به مدت 90دقیقه از موج FM ردیف 102 مگاهرتز پخش می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ