حل مشکلات اقتصادی در گروی به صحنه آوردن مردم است/ دشمن نمی‌خواهد مردم ما دستاوردهای خود را بداند

اقتصاد ایران: فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) سپاه گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور در گروی به صحنه آوردن مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار نعمان غلامی فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) عصر امروز در مراسم تجلیل از طلایه داران اقتصاد مقاومتی در هرمزگان اظهار کرد: در دفاع مقدس اگر بسیج و تفکر بسیجی نبود، قطعا پیروزی نصیب ملت نمی‌شد و اکنون نیز راه عبور از بسیاری مشکلات و موانع، اتکای به این اندیشه است.

وی با طرح این پرسش که دشمنان چرا اینقدر با بسیج و بسیجی دشمنی می‌کنند؟ عنوان داشت: اگر در تمامی دوره‌ها از ترورهای ابتدای انقلاب تا اقدامات کومله و جنگ و پس از آن به خوبی به صحنه بنگریم می بینیم که اگر نقش بسیج و مردم نبود، طومار این جریانهای منحرف و فاسد در هم پیچیده نمی‌شد.
به گفته فرمانده دانشگاه امام حسین (ع)، در محاصره اقتصادی و تهاجم گسترده فرهنگی نیز نقش مردم بی بدیل بود و بسیج طلایه دار و رهبری دوراندیش محور اصلی عبور ما از سختی‌ها و بزنگاههای پرخطر بوده است و در همین فتنه اخیر نیز حضور بسیج سبب نگرانی دشمن شده است.

سردار غلامی، دلیل دشمنی با نظام اسلامی را نیز عبور این تفکر (بسیجی) از جغرافیای ایران دانست و تصریح کرد: شما جایگاه مقاومت و فلسطین را قبل و بعد انقلاب مقایسه کنید و ببنید در سایه انقلاب اسلامی، امروز موقعیت رژیم جعلی به جایی رسیده که در آخرین رویایی بچه‌های جهاد اسلامی در جنگ با این رژیم، آنها را به تکافو می اندازند تا کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی را واسطه صلح قرار دهند.

وی، نوک پیکان جنگ ترکیبی دشمن را به سمت بسیج و رهبری دانست و خاطرنشان کرد: ما در همه حوزه‌ها به جایگاه‌های بزرگی رسیده‌ایم و دشمن در این حوزه‌ها طمعش خشکیده اما در عرصه اقتصاد و معیشت در کشور با وجود کارهای بزرگی که شده ولی هنوز جا دارد سطح زندگی و معیشت مردمان را به ترازش برسانیم.

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) عنوان کرد: برابر بررسی‌ها، تهاجمی که اکنون در بستر فضای مجازی بر علیه ملت ایران رخ داده، سابقه ندارد تا ملت ایران را به شرایطی برساند که اتفاقات بزرگ و پیروزی‌های عظیم داخلی خویش را نبیند و نشناسد و دشمن برای او روایت‌گری یأس و ناامیدی کند. راهی جز به صحنه آوردن مردم نداریم.

سردار غلامی در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان این که برای حل مشکلات اقتصادی جامعه راهی جز به صحنه آوردن مردم نداریم، عنوان داشت: وام های غیر قرض الحسنه امکان ایجاد اشتغال را فراهم نمی کنند و لذا ابتکار بسیج در ایجاد صندوق های قرض الحسنه مردمی سبب شده تا نیاز تولید رفع و وام در سر جای خودش بنشیند و این طلیعه یک راه نوزانی در تحقق اقتصاد اسلامی است.

وی تأکید کرد: میدان دادن به تعاونی ها یکی دیگر از ظرفیت‌ها است که مغفول مانده و باید تعاونی‌ها را در کشور بیش از پیش رشد داد و از ظرفیت همگرایی میان مردم برای ایجاد تولیدی‌ها بهره برد چرا منابع پاک، عنایت الهی را هم بدنبال دارد و خدای متعال به حرکت‌های قرض الحسنه، خیر و برکت می‌بخشد.

به گزارش فارس، در مراسم طلایه داران اقتصاد مقاومتی در بندرعباس که با حضور سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد، از گروههای نمونه تولیدی و خدماتی در حوزه اقتصاد مقاومتی تجلیل و نمایشگاهی نیز از تجربیات این گروههای نیز برپا و برای عرضه به جامعه در معرض دید عموم قرار گرفت.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ