تردد در تمام محورهای ارتباطی آذربایجان غربی برقرار است

اقتصاد ایران: ارومیه - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تردد در تمام محورهای ارتباطی استان هم اکنون برقرار است.

پیمان آرامون در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش باران و برف در دو محور ارومیه - سلماس، سلماس و خوی گفت: هم اکنون با وجود بارش برف و باران تردد در کلیه محورهای ارتباطی استان آذربایجان غربی برقرار است.

وی با بیان اینکه شماره ۱۴۱ آماده پاسخگویی به سوالات مردمی در خصوص وضعیت ترافیکی و جوی محورهای ارتباطی آذربایجان غربی است، ادامه داد: در فواصل سرد قبل از اقدام به سفرهای جاده‌ای از ایمنی خودرو و به همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل ایمنی اطمینان حاصل کنید.

آرامون همچنین از خدمات رسانی ۶۸ اکیپ راهداری در محورهای ارتباطی استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: برای راهداری زمستانی در آذربایجان غربی در ۱۹ انبار راهداری ماسه و نمک ذخیره سازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اعلام آمادگی کامل این اداره کل برای روزهای بارش برف گفت: تمهیدات و پیش بینی‌های لازم از مدت‌ها قبل برای ایام بارش و برف روبی و نمک پاشی محورهای ارتباطی استان انجام گرفته و در ۱۹ انبار راهداری زمستانی ماسه و نمک ذخیره سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ هزار و ۳۹۸ کیلومتر از راه‌های استان و ۸۹ گردنه برف گیر به طول ۶۵۳ کیلومتر تحت تأثیر راهداری زمستانی است، افزود: ۵۷۸ دستگاه ماشین آلات شامل ۱۲۳ دستگاه ماشین آلات سبک، ۲۲۴ دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین و ۲۳۱ دستگاه ماشین آلات سنگین در استان وجود دارد که از این تعداد ۳۳۲ دستگاه ماشین آلات راهداری زمستانی در ایام بارش برف در سطح محورهای ارتباطی استان فعال خواهند بود.

وی اضافه کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با ۱۷ راهدارخانه مرکزی، ۶۸ پایگاه راهداری ثابت، سیار و استیجاری، ۳۱ آشیانه ماشین آلات، ۱۹ انبار نمک و ماسه زمستانی، ۸۴۸ نفر نیروی انسانی درگیر راهداری ،۳۰۳ اپراتور ماشین آلات راهداری زمستانی، ۴۶۳ راهدار نگهداری زمستانی راه، ۸۲ نفر پرسنل تدارکات و پشتیبانی و ۶۸ گروه مستقر در محورهای ارتباطی استان آمادگی کامل برای راهداری زمستانی سال جاری را دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ