بنرساز؛ ۳ دلیل برای شروع کمپین تبلیغاتی بنر گیف!

اقتصاد ایران: اگر شما هم وب سایت فروشگاهی یا خدماتی دارید ولی فروش خوبی را ندارید، می توانید به راحتی از کمپین های تبلیغات کلیکی بنر گیف استفاده کنید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه با فیلترینگ اینستاگرام، اکثر کسب و کارها به دنبال راهی جایگزین برای تبلیغات و فروش هستند. تبلیغات بنری به صورت متحرک (Gif) یکی از روش‌های قدیمی تبلیغاتی است.

اگر شما هم وب سایت فروشگاهی یا خدماتی دارید ولی فروش خوبی را ندارید، می‌توانید به راحتی از کمپین‌های تبلیغات کلیکی بنر گیف استفاده کنید.

سه دلیل برای شروع کمپین بنر گیف چیست؟

مدیریت بهینه هزینه تبلیغات

تبلیغات هوشمند با مخاطب هدفمند

برندسازی بی نظیر با محتوای حرفه‌ای

مدیریت بهینه هزینه تبلیغات

در این نوع تبلیغات شما هزینه کمپین تبلیغاتی خود را به صورت هوشمندانه مدیریت می‌کنید. به این صورت که هزینه پرداختی شما بابت تبلیغات، به ازای هر کلیک روی بنر تبلیغاتی شما است.

فرض کنید بنر شما در سایت‌های پربازدید خبری، ورزشی و … روزانه بالای چند میلیون بازدید می‌شود، ولی شما فقط هزینه تعداد کلیک‌هایی که روی محتوای شما انجام شده را پرداخت می‌کنید. برای مثال اگر هزینه هر کلیک را ۸۰۰ تومان در نظر بگیریم، شما با مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، شما روزانه ۶۲۵ بازدید کننده مستقیم به قصد خرید جذب کرده اید! این فوق العاده نیست؟ (البته محتوای بنر تبلیغاتی شما باید کاملاً حرفه‌ای طراحی شود که در انتهای همین مقاله به آن اشاره کرده ایم)

بنرساز؛ ۳ دلیل برای شروع کمپین تبلیغاتی بنر گیف!

تبلیغات هوشمند با مخاطب هدفمند

در تبلیغات کلیکی بنر گیف، شما می‌توانید سایت‌های هدف را انتخاب کنید، برای مثال اگر مخاطبان هدف شما بانوان هستند، تعیین می‌کنید که تبلیغات شما در وب سایت‌هایی نمایش داده شود که موضوع آنها مربوط به بانوان است.

یکی از معایب تبلیغات در اینستاگرام این بود که شما نمی‌دانستید مخاطب هدف پیجی که تبلیغ خود را به آن سپرده اید چه کسانی هستند و همین کار باعث می‌شد تبلیغات شما بازدهی مناسب را نداشته باشند.

پس در تبلیغات کلیکی بنر متحرک، شما به راحتی می‌توانید مخاطبان هدف خود را مشخص کنید، حتی این نوع تبلیغات به قدری هوشمندانه عمل می‌کند که کاربرانی که قبلاً وارد سایت شما شده اند، جزو مخاطبان اصلی هدف تبلیغات شما قرار می‌گیرند و محتوای بنری شما به آنها نیز نمایش داده می‌شود.

برندسازی بی نظیر با محتوای حرفه‌ای

در این نوع تبلیغات شما حداقل ۷ سایز بنر تبلیغاتی در اکثر سایت‌های معتبر ایرانی به صورت دائمی در حال نمایش دارید. در طراحی محتوای تبلیغاتی متحرک خود باید نکاتی را رعایت تا از نظر برندینگ یک بازدهی فوق العاده و بی نظیر را داشته باشید.

برای برندینگ حرفه‌ای در بنرهای گیف تبلیغاتی باید موارد زیر را رعایت کنید:

استفاده از لوگو به صورت ثابت در همه سایزها

استفاده از رنگ بندی سازمانی

استفاده از فونت سازمانی

طراحی یکسان همه بنرها

بازدهی بیشتر تبلیغات بنر گیف

برای بازدهی بیشتر تبلیغات بنر گیف حتماً باید از یک محتوای حرفه‌ای و به روز برای تبلیغات خود استفاده کنید. طراحی انواع بنر گیف یکی از تخصصی‌ترین بخش‌ها در زمینه طراحی گرافیک است.

تیم طراحی بنر ساز www.Bannersaaz.ir به صورت تخصصی از سال ۱۳۹۲ در زمینه طراحی بنر گیف سایت تبلیغاتی فعالیت داشته است. هرگز نباید تولید محتوای بنر متحرک گیف خود را به دست گرافیست ساده که هیچ تخصصی در زمینه برندینگ، تبلیغات و بنرهای Gif ندارد بسپارید.

بنرساز؛ ۳ دلیل برای شروع کمپین تبلیغاتی بنر گیف!

طراحی بنر گیف تبلیغاتی دارای نکات مهم و استانداردهایی مانند حجم پایین بنر و … است که بدون شک تأثیر بسیار زیادی در بازدهی تبلیغات خواهد داشت.

طراحی انواع بنر تلگرام ی کی دیگر از خدمات طراحی بنرساز می‌باشد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ