کلاس کنکور آنلاین کجا برویم؟

اقتصاد ایران: در ادامه شما را با یکی از کلاس های کنکور آنلاین و خدمات آن آشنا خواهیم کرد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این روزها کلاس‌های کنکور آنلاین به دلیل اکونومیک بودن و نیز دسترسی فوری و بی وقفه و نیز بهره جستن از مدرسان به نام و مشهور، با اقبال بی نظیری از سمت جامعه دانش آموزی قرار گرفته اند.

تکثر و تعدد این مؤسسات برگزارکننده کلاس کنکور آنلاین نیز، موجب افزایش رقابت و ارتقای خدمات آنها شده است که مؤسسات کارنامه خرد و کلاسینو و تاملند و رایان کلاس از اولین‌ها و از مشهورترین‌ها در این حوزه هستند، اما مؤسسه کارنامه خرد به دلیل استفاده از مدرسان مرجع ایران در کلیه دروس، برترین مجموعه برگزاری و اجرای کلاس‌های کنکور آنلاین در ایران است.

هنگام انتخاب کلاس کنکور آنلاین به چه مواردی دقت کنیم؟

۱. مراقب مؤسسات کلاه بردار باشید!

اولین چیزی که هنگام انتخاب کلاس آنلاین باید مورد توجه قرار گیرد آنست که، مؤسسه برگزار کننده کلاس‌ها از سابقه و اعتبارخوبی برخوردار باشد.

برخی از مؤسسات با فریب دانش آموزان، ابتدا هزینه کمتری را نسبت به رقبای کاری خود دریافت می‌کنند اما در اواسط سال به بهانه‌های مختلف و با اسم‌های مختلف برای ادامه کلاس‌های خود شهریه جدیدی را طلب می‌نمایند. هنگام ثبت نام در یک کلاس کنکور آنلاین حتماً در خصوص کامل بودن دوره‌ها (آموزش و نکته و تست و همایش) پرسش و تحقیق نمائید تا فقط با پرداخت یکبار شهریه، از تمام خدمات بهره مند شوید. در خصوص اعتبار مؤسسات، حتماً از دانش آموزان سال‌های گذشته تحقیق نمائید، زیرا بهترین مرجع برای سنجش کیفیت یک مؤسسه، نظرات مشتریان سابق آن سیستم آموزشی است.

۲. پیش از ثبت نام کلاس کنکور آنلاین مراقب تصاویر کوچک و بی کیفیت باشید!

برخی از مؤسسات برگزارکننده کلاس کنکور آنلاین برای صرفه جویی مالی، از پلتفرم‌های عمومی و ارزان و بی کیفیت استفاده می‌نمایند و شما تصویر کوچکی از استاد را در صفحه می‌بینید! اما برخی از مؤسسات با انجام هزینه‌های بیشتر و استفاده از نمایشگرهای بزرگ، تصاویر سینمایی و بزرگ را در هنگام تدریس استاد در کلاس کنکور آنلاین به شما نمایش می‌دهند.

۳. مراقب هزینه‌های جزوات و کتابهای تحمیلی باشید!

در برخی از مؤسسات برگزارکننده کلاس کنکور آنلاین برای کسب سود بیشتر، شما را وادار به خرید کتاب‌های دبیران مجموعه می‌نمایند. در یک مؤسسه کنکور آنلاین خوب، کتاب‌های مرجع به شما معرفی می‌گردد اما اجبار برای خرید کتاب‌های درجه چندم از اساتید آن مجموعه برای کسب سود از دیگر چالش‌هایی است که هنگام انتخاب مؤسسه برگزارکننده کلاس کنکور آنلاین باید به آن دقت نمائید. اصولاً در مؤسسات خوب کنکوری، جزوات به صورت پی دی اف در اختیار شما قرار می‌گیرید و هزینه‌ای بابت این پی دی اف ها دریافت نمی‌گردد.

۴. مراقب قطعی و وصلی و بستر برگزاری کلاس‌های کنکور آنلاین باشید!

کلاس کنکور آنلاین کجا برویم؟

در برخی مجموعه‌ها برای برگزاری کلاس‌های کنکور از سایت‌های عمومی و شلوغ همچون ادوبی کانکت و اسکای استفاده می‌گردد. این مؤسسات برای صرفه جویی در هزینه‌های خود از بسترهای عمومی و بی کیفیت استفاده می‌نمایند. مؤسسه‌ای را برگزینید که برای خود سرور شخصی و اختصاصی داشته باشد.

مقالات بیشتر:

برتری‌های کلاس کنکور آنلاین چیست؟

بهترین کلاس کنکور آنلاین چه ویژگی‌هایی دارد؟

کجا کلاس کنکور آنلاین برویم؟

۵. مراقب لایو بودن، به صورت واقعی باشید!

تعدادی از مجموعه‌ها برای برگزاری کلاس کنکور آنلاین از فیلم‌های از قبل ضبط شده استفاده می‌کنند که این کار نوعی کلاهبرداری است! در کلاس کنکور آنلاین باید چت کلاس باز بوده و ارتباط استاد و دانش آموز برخط و زنده بوده و امکان پرسش و پاسخ وجود داشته باشد.

۶. رفع اشکال واقعی را در نظر بگیرید!

تعدادی از مجموعه‌ها برای برگزاری کلاس کنکور آنلاین رفع اشکال‌ها ظاهری و صوری است و تعداد کمی سوال بصورت رندوم پاسخ داده می‌شود. مراقب باشید که در کلاس کنکور آنلاین باید رفع اشکال بصورت نامحدود انجام گردد و محدودیتی در ارسال تعداد اشکالات شما وجود نداشته باشد.
درصد موفقیت کلاس کنکور آنلاین چه قدر است؟

ا گرچه کلاس کنکور آنلاین پدیده‌ای نوظهور است اما در همین اندک زمانی که از تولد این مؤسسات گذشته، توفیقات زیادی را بدست آورده اند. کلاس‌های کنکور آنلاین با کاهش زمان‌های غیرضروری تردد و با قابلیت و امکان بازپخش کلیه دوره‌ها برترین معلمان نکته و تست کنکور را با هزینه‌های پایین در اختیار جامعه علمی آموزشی کشور قرار داده است.

اگر دانش آموزی انگیزه‌های روحی و روانی کافی برای رسیدن به موفقیت را داشته باشد و با ممارست تمام تست‌ها و تکالیف تعیین شده از طرف استادان کلاس کنکور آنلاین را با دقت و با جدیت انجام دهد، امکان موفقیت در کلاس کنکور آنلاین بیش از کلاس‌های قدیمی و منسوخ شده است. البته انتخاب مؤسسه و مدرسان کلاس کنکور آنلاین نیز همانطور که در بخش قبلی به آن پرداختیم بسیار مهم و حیاتی است. رعایت نظم در شرکت در کلاس‌های کنکور آنلاین را همچون کلاسهای حضوری مدنظر خود قرار دهید و به بهانه امکان مشاهده آفلاین کلاس‌ها، به هیچ عنوان در کلاس کنکور آنلاین خود تأخیر یا غیبت نداشته باشید. همچنین در هنگام پخش زنده لایو کلاس کنکور آنلاین، نظم محیط چت و گفتگو و شأن استاد و کلاس را رعایت نمائید تا نهایت بهره وری در کلاس کنکور آنلاین نصیب شما و سایرین گردد. حل تعداد تست‌های زیاد (حداقل ۱۰۰ تست برای هر درس در هرهفته) نیز برای موفقیت شما در کلاس کنکور آنلاین بسیار دارای اهمیت است.

کلاس کنکور آنلاین کجا برویم؟

مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ