موج‌سواری روی خبر سوخته/تخریب خانه باغ «رکابی» برای خردادماه است!

اقتصاد ایران: زنجان- طی روزهای اخیر فیلمی در رسانه‌های معاند و فضای مجازی تحت عنوان تخریب خانه باغ برادر «الناز رکابی» منتشر شده که مربوط به ۲۱ خرداد ماه سال جاری بوده و ربطی به حوادث اخیر ندارد.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: طی روزهای اخیر فیلمی در رسانه‌های معاند و فضای مجازی تحت عنوان تخریب خانه باغ «داود رکابی» برادر «الناز رکابی» سنگنورد زنجانی منتشر شده که مربوط به ۲۱ خرداد سال جاری است.

فیلمی که از تصویر و منظره سرسبز اطراف آن مشخص است که مربوط به فصل بهار بوده و ربطی به حوادث اخیر ندارد. حال این موضوع دستاوریزی برای رسانه‌های معاند شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه با ساخت و سازهای غیر قانونی در اراضی باغی و کشاورزی استان زنجان به شدت برخورد می‌شود، می‌گوید: فروردین ماه سال ۱۴۰۰ با توجه به گزارش کارشناس این سازمان در خصوص ساخت بنای غیرمجاز در باغ آقای رکابی واقع در منطقه کوشکن به ایشان اخطار داده شد.

روح الله حسنی می‌افزاید: با وجود اخطارهای مکرر آقای رکابی توجهی به این اخطارها نداشته و مجبور به شکایت دستگاه قضائی شدیم که دستگاه قضائی در بهمن ماه ۱۴۰۰ حکم تخریب بنای ساختمانی در باغ آقای رکابی را داد و مدت ۲۰ روز به وی مهلت داده شد تا بنا را تخریب و جریمه اقدام غیر قانونی خود را پرداخت کنند که وی از این امر تمکین نکردند.

وی متذکر شد: بالاخره با گذشت چندین ماه در ۲۱ خرداد سال ۱۴۰۱ بنای ساختمانی در باغ آقای رکابی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط، تخریب شد.

تخریب باغشهرها همواره در استان زنجان مطرح بوده و با توجه به رشد ساخت و سازها در باغ‌های اطراف شهر زنجان و سایر شهرهای استان، سازمان جهاد کشاورزی با همراهی دستگاه قضائی استان در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی ورود پیدا کرده است.

تخریب بنای ساختمانی در باغ داوود رکابی قهرمان سنگ نوردی و کارمند اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و برادر الناز رکابی ورزشکار سنگنورد زنجانی در راستای طرح قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در استان طی چند ماه گذشته صورت گرفته است.

کسانی که خود را مدعی دفاع از حقوق مردم می‌دادند و ادعای روحیه پهلوانی دارند باید توجه داشته باشند که همه در مقابل قانون برابر هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ