حوادث رانندگی دراصفهان۱۹درصد افزایش یافت/مرگ ۹نفر بر اثرگازگرفتگی

اقتصاد ایران: اصفهان – رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: حوادث رانندگی در استان اصفهان در هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است.

فرهاد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار هشت ماهه عملکرد اورژانس استان اصفهان اظهار داشت: در این بازه زمانی ۱۹۵ هزار و ۳۳۰ مأموریت امدادرسانی از سوی مأموران اورژانس انجام شده که از مجموع آنها ۱۴۰ هزار و ۲۸۴ مورد مربوط به حوادث غیرتصادفی و ۵۵ هزار و ۴۶ مورد حوادث رانندگی بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد مأموریت‌های اورژانس استان اصفهان در حوادث رانندگی در ۸ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است، افزود: در این مدت از مجموع حوادث رانندگی منجر به جرح در سطح استان ۳۸ هزار و ۷۹۳ مورد در مناطق شهری و ۱۶ هزار و ۲۵۳ مورد در نقاط جاده‌ای استان رخ داده است.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان تصریح کرد: در این مدت ۱۹۲ مورد مسمومیت با منوکسیدکربن به ۱۱۵ استان اصفهان گزارش شد که از این تعداد ۱۸۳ نفر با دریافت خدمات اورژانس در محل حادثه درمان و یا توسط واحدهای امدادی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و متأسفانه از مجموع مسموم شده‌ها ۹ نفر جان خود را از دست دادند.

جابجایی ۷۰ بیمار و مصدوم با اورژانس هوایی اصفهان

وی با اشاره به ارائه خدمات اورژانس هوایی در سطح استان اصفهان، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه بالگرد امدادی اورژانس ۴۷ بار به مأموریت اعزام و ۷۰ بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی استان اصفهان منتقل کرد.

حیدری با بیان اینکه کارشناسان اتاق فرمان مرکزی ۱۱۵ استان همزمان پاسخگوی تماس‌های مردمی ۱۶ شهرستان استان هستند اضافه کرد: تعداد تماس‌های برقرار شده با ۱۱۵ اصفهان طی ۸ ماه گذشته ۵۸۵ هزار و ۲۷۸ مورد بوده است.

وی افزود: فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از ۱۶۰ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۵ اتاق فرمان برخوردار است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ