اعزام۴ کشتی گیر ناشنوای آذربایجان غربی به مسابقات قهرمانی کشوری

اقتصاد ایران: ارومیه - رئیس هئیت ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی از اعزام ۴ کشتی گیر ناشنوای استان به مسابقات قهرمانی کشوری خبر داد.

عبدالسلام معروفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در جریان مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد ناشنوایان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان گرامیداشت هفته جهانی معلولین ۴ ورزشکار از آذربایجان غربی به این دوره اعزام شدند.

وی ادامه داد: علی شکیبازاده قهرمان شایسته المپیکی و دارنده چندین مدال جهانی و کشوری از ارومیه، حسین سیفلو دارنده عناوین قهرمانی از خوی، شهاب رحیمی صاحب چندین مدال از بوکان و همچنین سیدمهدی موسوی کشتی گیر جوان و آینده دار از ارومیه با مربیگری آقایان سید شورش حسینی و موسی بابازاده و سرپرستی آقایان انور رحیمی و یاور کوهی در این مسابقات حضور دارند.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان غربی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان استان، تلاش مربیان و پشتکار ورزشکاران و قهرمانان استانی افزود: شهاب رحیمی کشتی گیر بوکانی در اولین روز مسابقات و در رشته کشتی فرنگی با شایستگی تمام و بعد از چند رقابت سنگین موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره وزن ۶٧ کیلوگرم بخش فرنگی شد و سایر ورزشکاران و کشتی گیران نیز در بخش آزاد فردا به رقابت خواهند پرداخت.

بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در این دوره مسابقات ٧٠ کشتی گیر از ١١ استان کشور شامل خراسان رضوی، فارس، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، لرستان، البرز، تهران، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، مرکزی، همدان، اردبیل و اصفهان در مجموعه ورزشی ناشنوایان حضور دارند و مسابقات کشتی آزاد نیز از فردا در اوزان مختلف آغاز می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ