درخشش اقشار مختلف بسیج اردبیل در جشنواره مالک اشتر

اقتصاد ایران: اردبیل-دبیر جشنواره مالک اشتر و اسوه بسیج استان اردبیل گفت: اقشار مختلف بسیج اردبیل در هفتمین دوره جشنواره مالک اشتر درخشیدند و عنوان موفق ترین رده ها را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد جلالی بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفتمین دوره جشنواره مالک اشتر با حضور رده‌های برتر و موفق اقشار مختلف بسیج و تجلیل از بسیجیان فعال همزمان با هفته بسیج به کار خود خاتمه داد که در این جشنواره ۱۲ رده بسیج اردبیل نیز به عنوان برترین و موفق ترین رده‌ها معرفی شدند.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف شناسایی رده‌های برتر بسیج در طول سال و تجلیل از بسیجیان فعال در زمینه‌های مختلف، علمی، فرهنگی و اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد، افزود: منتخبین جشنواره مالک اشتر و جشنواره ملی اسوه بسیج توفیق حضور در سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۵ آذر سالروز تأسیس بسیج مستضعفین را پیدا کردند و از نزدیک بیانات ولی امر مسلمین را استماع و با جان و دل گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی شدند.

دبیر جشنواره مالک اشتر و اسوه بسیج استان اردبیل با اشاره به انتخاب امام جمعه شهرستان مشگین شهر به عنوان موفق ترین مجمع سرمربیان کشور بیان کرد: ۹ رده بسیج استان اردبیل در جشنواره ملی مالک اشتر و ۳ پایگاه مقاومت نیز در جشنواره ملی اسوه بسیچ به عنوان برترین و موفق ترین رده‌های بسیج از استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

جلالی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل، گردان کوثر شهرستان مشگین شهر، گروه جهادی شهرستان خلخال، واحد دانش آموزی ناحیه ۲ شهرستان اردبیل، صندوق قرض الحسنه حضرت معصومه (س) بسیج سازندگی شهرستان نمین، تعاونی شهدای گرمه چشمه بسیج سازندگی نمین، گروه جهادی رایه المهدی شهرستان اردبیل، گردان بیت المقدس شهرستان نیر به عنوان موفق ترین رده‌های بسیج از استان اردبیل معرفی شدند.

وی با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر معرف رده‌های موفق و برتر سپاه و بسیج است، افزود: جشنواره مالک اشتر یک فرصت بی بدیل و در واقع بهانه‌ای برای قدردانی از سیره عملی مالک اشتر به عنوان یار باوفای امام علی علیه السلام است و باید در این راستا مسئولین و فرماندهان در انعکاس تلاش‌های همکاران و بدنه بسیج در تمام عرصه‌ها جدیت داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ