بیش از ۱۸ هکتار از اراضی دولتی اردبیل رفع تصرف شد

اقتصاد ایران: اردبیل- فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بیش از ۱۸ هکتار از اراضی دولتی به ارزش ۳۵۲ میلیارد تومان در اردبیل رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نوظهور عصر سه‌شنبه در جلسه بررسی عملکرد یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به تلاش‌های مسئولان یگان حفاظت برای جلوگیری از تخلفات احتمالی و تصرف اراضی ملی اظهار کرد: بیش از ۱۸ هکتار از اراضی دولتی از ابتدای سال تاکنون رفع تصرف شده است.

وی افزود: ارزش اراضی رفع تصرف شده در شهرهای اردبیل، مشگین‌شهر، خلخال، گرمی و نمین ۳۵۲ میلیارد تومان بوده که با قیمت‌گذاری کارشناسی محاسبه ارزش اراضی رفع تصرف شده به انجام رسیده است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان اردبیل از تداوم پیگیری بحث کنترل اراضی تحت‌پوشش راه و شهرسازی استان اردبیل در سال جاری خبر داد و گفت: از اراضی تعیین حدود طبق نقشه ابلاغی صیانت کرده و شناسایی اراضی تصرف شده را ادامه خواهیم داد.

نوظهور افزود: آگاه‌سازی عمومی برای مقابله با هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی و دولتی با مشارکت و حمایت دادگستری و پلیس پیشگیری و نیروی انتظامی در مناطق مختلف استان با توزیع بروشور اطلاع رسانی در حال انجام است و امیدواریم نتایج آن ارتقا آگاهی مردم برای مقابله قانونی با متصرفین به اراضی بیت المال باشد.

وی تصریح کرد: ما با راه‌اندازی سامانه ۱۶۵۶ در خدمت هموطنان هستیم تا با دریافت اخبار و گزارش‌های مستند و مستدل در جلوگیری و مقابله با هرگونه تصرف اراضی ملی ورود پیدا کرده و با متخلفان برخورد قانونی را داشته باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ