جلوه هندریل شیشه ای در دکوراسیون ساختمان اداری

اقتصاد ایران: با استفاده از هندریل شیشه ای یک استحکام عالی را همراه با طرح های ساده ترکیب و یک شاهکار مدرن خلق کنید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، می‌توانید با استفاده از هندریل شیشه‌ای استحکام عالی را با طرح‌های ساده ترکیب و یک شاهکار مدرن خلق کنید. هندریل شیشه‌ای در برابر فشار و ضربه ایمنی مناسبی دارد و می‌توان جایگزین نرده و حفاظ‌ها قدیمی شود. در تولید جان پناه شیشه‌ای می‌توان از شیشه سکوریت و شیشه لاکوبل استفاده کرد. همچنین استفاده از آینه طلایی در دکوراسیون جلوه بسیار زیبایی به محیط می بخشد.

مزایای هندریل شیشه‌ای

هندریل شیشه‌ای به راحتی نگهداری می‌شوند زیرا پوسیدگی، زنگ زدگی یا پوسیدگی ندارند.

هندریل شیشه‌ای نیازی به رنگ آمیزی و لکه گیری ندارند که نگهداری آنها را آسان و مقرون به صرفه می‌کند.

پانل های شیشه‌ای تقریباً نامرئی هستند و منظره‌ای بدون مانع ایجاد می‌کنند.

نصب هندریل شیشه‌ای ساده است و در عین حال امنیت مطلوبی را ایجاد می‌کند. آنها در برابر بادهای شدید و سقوط‌های تصادفی و همچنین آب و هوای نامساعد مقاوم هستند.

ساختمان‌های با هندریل شیشه‌ای به دلیل ماهیت نیمه شفاف شیشه بزرگ‌تر از آنچه هستند به نظر می رسند. این ویژگی ارزش بازار ساختمان را بالا می‌برد.

استفاده گسترده از سیستم‌های هندریل شیشه‌ای را می‌توان به انعطاف پذیری سبک، تنوع و سهولت نصب نسبت داد.

این طرح‌های نرده شیشه‌ای بسیار متنوع هستند، زیرا ممکن است در خانه‌ها، محل‌های کار، هتل‌ها و سازه‌های چند خانواده مورد استفاده قرار گیرند.

انواع هندریل شیشه‌ای کدامند؟

چهار نوع رایج هندریل شیشه‌ای عبارتند از؛

۱. نرده تمام قد

۲. نرده با پانل پرکننده شیشه‌ای

۳. نرده محافظ شیشه‌ای ایستاده

۴. سیستم‌های براکت

شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل یک شیشه شناور شفاف است که دارای رنگ با کیفیت بالا در یک طرف است. ظاهر براق شیشه لاکوبل به طور یکپارچه با هر سبک و سلیقه‌ای همخوانی دارد. در مبلمان، دیوارپوش، درهای استاندارد و کشویی و غیره می‌توان از شیشه لاکوبل به زیبایی با بسیاری از مواد دیگر از جمله چوب، فولاد و سنگ استفاده کرد. لاکوبل تنوع بسیار زیادی داشته و دارای دو نوع شیشه پشت رنگی مات و شیشه پشت رنگی براق است. ضخامت این شیشه‌ها از بین ۴ تا ۲۰ میلی متر می‌تواند متغیر باشد. تمام رنگ‌های شیشه لاکوبل با محیط زیست سازگار هستند. شیشه لاکوبل در برابر گرما و اشعه ماورا بنفش بسیار مقاوم است؛ بنابراین برای استفاده در داخل و خارج از خانه مناسب است. همچنین به دلیل مقاومتی که در برابر رطوبت دارند، در فضاهای مرطوب دچار پوسیدگی و تغییر رنگ و زنگ زدگی نمی‌شوند. این شیشه‌ها در برابر شوک حرارتی نیز مقاومت می‌کنند و چون در فرآیند تولید قابلیت سکوریت و نشکن شدن را پیدا می‌کنند و همانند شیشه سکوریت، هفت برابر قوی‌تر از شیشه‌های خام هستند؛ بنابراین در شرایط و فضاهای گوناگون استفاده می‌شوند.

جلوه هندریل شیشه ای در دکوراسیون ساختمان اداری

آینه طلایی

یکی از انواع شیشه‌های لاکوبل، آینه طلایی است. کاشی‌های موزائیک شیشه‌ای آینه طلایی برای تمام کارهای هنری و صنایع دستی کاربردی است. این کاشی‌ها معمولاً با دست برش داده می‌شوند و برای تمام پروژه‌های موزائیک و هنری از جمله تزئینات، قاب عکس، حاشیه، ساخت کارت، موزائیک، دکوراسیون داخلی پایه‌های تزئینی، لباس و بسیاری از ایده‌های صنایع دستی دیگر کاربردی هستند. آینه طلایی برای فضای داخلی مناسب هستند. آینه‌های طلایی در گذشته با استفاده از طلا یا ترکیب فلزاتی که رنگ طلایی داشته اند تهیه می‌شد. با روی کار آمدن آینه‌های رنگی، هنر دکوراسیون استفاده از آینه‌های طلایی را دوباره باب نمود. این آینه‌ها به عنوان آینه‌های دکوراتیو در طراحی دکوراسیون داخلی کاربرد دارند و ظاهری مجلل و لوکس به فضا می‌دهند.

آینه طلایی یکی از محبوب ترین آینه‌ها در حوزه دکوراسیون داخلی است، این نوع آینه با ایجاد بازنمایی منحصر به فرد از اجسام به رنگ طلایی فضایی اشرافی و فاخر را به وجود می‌آورد. آینه‌های دکوراتیو طلایی در انواع و اشکال مختلف رایج است. گاهی این آینه‌ها به عنوان آینه جورچین به شکل قطعات یک پازل بر روی دیوار در کنار هم قرار می‌گیرند و گاهی در قالب یک قاب شیک و سلطنتی ظاهر می‌شوند. آینه‌های طلایی در بخش VIP، هتل‌ها، سالن‌های پذیرایی، دفاتر لوکس و مجلل و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع آینه از قیمت بیشتری نسبت به سایر آینه‌ها برخودار هستند. آینه‌های طلایی در دو نوع آینه طلایی کنسول دار و آینه طلایی بدون کنسول مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جلوه هندریل شیشه ای در دکوراسیون ساختمان اداری

می‌توانید با استفاده از هندریل استحکام عالی را با طرح‌های ساده ترکیب کنید و یک شاهکار مدرن خلق کنید. تولید هندریل شیشه‌ای می‌توان از شیشه سکوریت و لمینت استفاده کرد. اگر به دنبال بزرگترین و تخصصی‌ترین مرکز تولید شیشه و آینه هستید تا انواع شیشه و آینه را در طرح‌ها و مدل‌های گوناگون باکیفیت بالایی سفارش دهید می‌توانید از وب سایت مرکز صنایع شیشه و آینه آگاهی agahiglass.com دیدن کنید. مرکز شیشه و آینه آگاهی بزرگترین و بهترین تولید کننده انواع شیشه و آینه در ایران است که انواع آینه و شیشه شامل: شیشه ضد گلوله، شیشه لمینت، آینه مسی، آینه بنفش، آینه جورچین، شیشه سکوریت، شیشه دکوراتیو، آینه تراش، آینه طلایی، آینه رنگی، آینه ونیزی، آینه پتینه، شیشه هوشمند، شیشه رنگی، آینه برنز، شیشه کابینت، آینه سفید و شیشه لاکوبل را تولید می‌کند. صنایع شیشه و آینه آگاهی با سابقه چندین ساله آماده دریافت سفارشات مشتریان گرامی در خصوص واردات شیشه، آینه‌های رنگی و شیشه‌های هوشمند است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ