تقویت فضاهای گفتمانی در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی است

اقتصاد ایران: اصفهان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: تقویت فضای گفتمانی با نگاه تحوّلی و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود را وظیفه خود می دانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی فوقی صبح سه شنبه در نشست جمعی از بانوان فعال فرهنگی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، به ضرورت گفتمان سازی برای نسل جوان اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان با همه ظرفیت‌های خود و با تدارک جنگ شناختی علیه انقلاب اسلامی، در صدد تحریف واقعیات جمهوری اسلامی هستند؛ بنابراین جهاد تبیین در عرصه‌ی کنونی، باید اولویت اصلی همه فعالان و دغدغه‌مندان ایرانی و انقلابی باشد.

وی اضافه کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با نگاه تحوّلی و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و فارغ از توجه ظواهر مذهبی یا غیر مذهبی افراد، برای روشن ساختن مسیر حرکت انقلاب تلاش می‌کند و تقویت فضاهای گفتمانی را وظیفه خود می‌داند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان در ادامه سخنان خود به طرح‌های جدید سازمان تبلیغات اسلامی به ویژه در حوزه امور بانوان اشاره کرد و گفت: طرح‌های جدیدی همچون طرح رفیقانه، مهرواره بانور و امثال آن را به فال نیک می‌گیریم؛ باید به سراغ آن جوان و نوجوانانی برویم که تا کنون از آنان سراغی نگرفته‌ایم، ولی آنان قلبشان برای ایران و انقلاب می‌تپد.

ضرورت ارائه الگوی بهترین مادر، همسر و دختر، برای تحکیم هویت بانوی ایرانی

حجت الاسلام فوقی خاطر نشان کرد: در حوزه بانوان باید به سه موضوع اصلی توجه شود و آن ارائه الگوهای بهترین مادر، بهتر دختر، و بهترین همسر است که متأسفانه در ارائه این الگوها به جامعه، ضعیف عمل کرده‌ایم؛ باید برای تحکیم هویت بانوی ایرانی در سه محور بهترین مادر، بهترین دختر و بهترین همسر الگوسازی کنیم و به حمد الله در استان اصفهان با همراهی جمعی از دانشجویان جوان انقلابی در حال تدوین و عملیاتی نمودن این طرح هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: وقتی ما تجمعات دخترانه که ایمان و باور و هویت دارند را تکریم نکنیم، دشمن در فضای مجازی الگوهای جدید را به دختران ما معرفی می‌کند و فضای الگوپذیری آنان را تغییر می‌دهد، بنابراین نه فقط برای قشر مذهبی بلکه برای همه اقشارِ بانوان باید لشکری از فرشتگان فراهم کنیم تا این فضا را برای دختران ترسیم کنند.

حجت الاسلام فوقی برگزاری نشست‌های مباحثه‌ای با کسانی که راه پیروی از تمدن پوشالی غرب را طی کرده و پوچی آن را درک کرده‌اند، و همچنین گفتگو با الگوهای شاخص زن از داخل و خارج از کشور را، فتح الفتوح ایجاد روزنه‌های فکری برای نسل جوان و نوجوان برشمرد و گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان این موضوع را به عنوان طرح مقدماتی در دستور کار قرار داده و به زودی آن را کلید خواهد زد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ