صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج در لرستان راه‌اندازی می شود

اقتصاد ایران: لرستان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از راه‌اندازی صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران بهرام دلفان امروز دوشنبه در نشست کار گروه استانی صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تشریح ابعاد خدمات صندوق حمایتی از بیماران خاص و صعب العلاج در لرستان، اظهار داشت: با راه اندازی این صندوق برای بیماران خاص و صعب العلاج در استان، دیگر شاهد مشکلات مالی این دست از بیماران نخواهیم بود و گامی بزرگ در راستای بهبود و سلامتی این بیماران در لرستان بر داشته خواهد شد.

وی، افزود: بسته‌های حمایتی بلاعوض و تسهیلات بانکی قرض الحسنه از طریق صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تصریح کرد: با اجرای این بسته‌های حمایتی از طریق صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در استان راهی به سوی تحقق خدمت به مردم لرستان در عرصه سلامت گشوده می‌شود تا شاهد کاهش رنج بیماری، بیماران خاص و صعب العلاج و گرفتاری‌های آنها باشیم و در همین راستا بار مراجعات به دیگر دستگاه‌های دولتی ذیربط را برای همیشه پایان دهیم.

دلفان، با اهمیت خواندن اطلاع رسانی در این عرصه، بیان داشت: با اطلاع رسانی مطلوب در راستای بسته‌های حمایتی صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در استان لرستان، رضایتمندی مردم را جلب و نگرانی‌های این بیماران را خاتمه خواهیم داد.

وی، تاکید کرد: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی تابعه در جریان چگونگی دستورالعمل‌های موجود و لیست نوع بیماری‌های خاص و صعب العلاج قرار خواهند گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بیان داشت: تا کنون لیست ۲۲ بیماری خاص و صعب العلاج در دستور کار قرار گرفته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ