ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در لرستان برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: خرم‌آباد- مسئول بسیج رسانه لرستان، گفت: ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در این استان برگزار می‌شود.

رضا مریدی در گفت و گو با خبرنگار مهر از برگزاری ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در لرستان خبر داد و اظهار داشت: جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، بیانیه گام دوم انقلاب، خانواده و جامعه، فرزند آوری و سبک زندگی ایرانی- اسلامی از جمله محورهای این جشنواره است.

وی، عنوان کرد: قالب‌های جشنواره‌ی رسانه‌ای ابوذر شامل گزارش تحقیق و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، تیتر، یادداشت و سرمقاله، اینفو گرافیک، موشن گرافیک، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست هستند.

مسئول بسیج رسانه لرستان، بیان داشت: علاقه مندان برای شرکت در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر می‌توانند آثار خود را از هم اکنون لغایت ۱۵ دی ماه سال‌جاری در سایت بسیج رسانه استان لرستان به آدرس http://basijrasaneh.ir/form/aboozar-lorestan ارسال کنند.

مریدی با تاکید بر اینکه آثار ارسالی به جشنواره باید در بازه ۱.۱. ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۱.۱۰.۱۵ منتشر شده باشد، گفت: آثار تولیدی شرکت کنندگان حتماً باید در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد.

وی، افزود: هر فرد مجاز به ارسال حداکثر چهار اثر در هر قالب خواهد بود، عکس‌های ارسالی به صورت اصل با فرمت jpg یا به صورت zip ارسال شوند، آثار ارسالی منتشر شده بی نام در رسانه‌های مجازی باید با ذکر کد مطلب باشد، شرکت برای تمامی فعالان در حوزه رسانه و فضای مجازی آزاد است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ