ائمه جمعه باید محور وحدت در شهرها باشند

اقتصاد ایران: امام جمعه ارومیه به بیان لزوم ایجاد وحدت و اتفاق در شهرها توسط ائمه جمعه پرداخت و گفت: اول باید آتش فتنه و اغتشاشات خاموش شود و کشور به وضعیت عادی برگردد سپس کمکاری ها شناسایی شده و برطرف گردد لذا ائمه جمعه باید محور وحدت در شهرها باشند و وحدت بین مردم و مسئولین را حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی صبح امروز در نشست فصلی ائمه جمعه استان با اشاره به آشوب ها و اغتشاشات اخیر گفت: براساس آنچه که مقام معظم رهبری فرمودند این اتفاقات هر چند برای مسئولین و مردم فشارها و سختی هایی ایجاد کرده ولی در نهایت از بین رفته و نظام مقدس اسلامی با اقتدار و قدرت به راه خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: ما به این مسئله ایمان و اعتقاد داریم و یقیناً عنایات حضرت ولی عصر عج شامل حال کشور خواهد شد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به سبک و روش دنیا در مورد ابتلائات و فتنه ها گفت: روش دنیا به این شکل است که همه مردم اعم از مسئولین و مردم در دنیا در فتنه ها و آزمایش ها قرار می گیرد تا مشخص شود چه کسی واقعاً ایمان آورده و حاضر است بخاطر دین هزینه دهد.

وی افزود: ما باید به ابتلاء و آزمون بودن این اتفاقات ایمان داشته باشیم و تلاش کنیم از قافله کمک به دین عقب نمانده و از این فرصت استفاده کرده و از خود برای دین اسلام هزینه کنیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت و لزوم قدردانی از نیروها امنیتی توسط ائمه جمعه گفت: ما باید به عنوان ائمه جمعه به نمایندگی از مقام معظم رهبری از نیروهای امنیتی و تمامی مردم انقلابی که در این مدت از انقلاب اسلامی دفاع کردند تقدیر و تشکر کنیم تا قوت قلب گرفته و دلگرم شوند.

وی با بیان اهمیت جهاد تببین گفت: خطبه های نماز جمعه را در راستای فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری ادا کرده و در خطبه ها به مسائل و شبهات مردم پاسخ داده دهید.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی به بیان لزوم ایجاد وحدت و اتفاق در شهرها توسط ائمه جمعه پرداخت و گفت: اول باید آتش فتنه و اغتشاشات خاموش شود و کشور به وضعیت عادی برگردد سپس کمکاری ها شناسایی شده و برطرف گردد لذا ائمه جمعه باید محور وحدت در شهرها باشند و وحدت بین مردم و مسئولین را حفظ کنند.

وی ادامه داد: ائمه جمعه باید در وضعیت کنونی در راستای بیانات مقام معظم رهبری بیشترین تلاششان برای امید بخشی به جامعه باشد.

امام جمعه ارومیه در پایان با اشاره به وضعیت خشکسالی و کمبود بارندگی در کشور گفت: در مورد خشکسالی هم باید کاری کرد که مردم با حالت اخلاص و استغاثه از خداوند طلب نزولات آسمانی داشته باشند.

پایان پیام/ع

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ