سرباز زینت نظام و انقلاب/امور مردم جز باحضور سرباز استوار نمی‌شود

اقتصاد ایران: اردبیل-فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل سربازان را زینت نظام و انقلاب دانست و گفت: امور و افعال مردم جز با حضور مستمر سرباز در صحنه نمود نیافته و استوار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر یکشنبه در جمع فراگیران مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری مشگین شهر، اظهار کرد: نظم و انضباط هر مجموعه و منطق هر نظامی نظم اوست و سرباز هم به فرموده حضرت علی (ع) سرباز زینت کشور است و سربازان، به اذن خداوند، دژ مردم، زینت زمامداران، مایه عزّت دین و امنیّت اند و کار مردم، جز به آنان استوار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه جایگاه سرباز یک جایگاه مقدس و والا است، گفت: سربازان این مرز و بوم با تلاش شبانه روزی از جان خویش برای دفاع از کشور می‌گذرند و این غیرت و شرف جوان سرباز الگویی برای تمام نسل‌ها است.

سردار محمدی اصل با اشاره به رشادت‌های سربازان در دوران جنگ تحمیلی، افزود: جنگ ما جنگ با عراق و همچنین بلوک شرق و غرب بود و در یک جنگ تمام عیار، نامتقارن و نابرابر رزمندگان اسلام کاری کردند که برای همیشه در تاریخ این مملکت جاودانه خواهد ماند چرا که یک وجب از خاک این کشور را به دشمن ندادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با فرمان و درایت امام راحل رزمندگان عازم جبهه‌های حق علیه باطل شدند و حتی در ورود به مناطق عملیاتی از همدیگر سبقت می‌گرفتند و در این سطح جنگ نامتقارن بسیجیان، سپاهیان، ارتشی‌ها و نیروهای ژاندارمری و سایر نیروهای مسلح همچون کوه مستحکم در برابر دشمن ایستادند.

دبیر کل کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، مدافع امنیت و حرم را گرامی داشت و افزود: شهدا انسان‌های مخلص و فداکاری هستند برای ایجاد امنیت پایدار، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، خاک و ناموس جان شیرین خود را تقدیم این نظام و انقلاب کردند به همین خاطر امام راحل می‌فرمایند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

سردار محمدی اصل با بیان اینکه ما هر چه داریم از برکت خون پاک شهیدان والامقام است، ادامه داد: امروز هرچه در مسیر خدمتگذاری که یکی از دغدغه‌های جدی شهدا بود، تلاش کنیم باز هم کم است و باید بیشتر و بیشتر در این راستا قدم برداریم.

سرباز زینت نظام و انقلاب/امور مردم جز باحضور سرباز استوار نمی‌شود

یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس با بیان این که دشمن از ایمان راسخ، معنویت جوانان و روحیه جهادی و شهادت طلبی ملت ایران واهمه دارد به همین خاطر است که تمام توان خودشان را گذاشته اند تا ایمان و معنویت ملت ایران را با ابزاری‌های نوین رسانه‌های و با دروغ پردازی‌های شبانه روزی در شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی از بین ببرند.

فرمانده سپاه استان اردبیل با اشاره به آغاز جنگ رسانه‌ای و فرهنگی توسط دشمنان، تصریح کرد: دفاع همچنان باقی است، چرا که جنگ علیه مردم ایران، انقلاب و نظام اسلامی هنوز تمام نشده و ادامه دارد چرا که جنگ نرم دشمنان بسیار پیچیده‌تر و دشوارتر از جنگ سخت دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه جنگ بین حق و باطل تمام شدنی نیست، افزود: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی ایران بعد از شکست در جنگ تحمیلی بیکار ننشسته اند و همیشه و در همه حال به دنبال شیطنت و ترفند علیه مردم ایران هستند.

محمدی اصل با بیان این که بسیاری از کشورهای جهان در حسرت داشتن رهبری همچون امام خامنه ای عزیز هستند، اظهار کرد: حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب چون از روح و تفکر توحیدی برخوردارند توانستند کشور را از شرایط سخت و توطئه‌های بی امان دشمنان اسلام به سلامت عبور دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه اغتشاشات و فتنه‌های اخیر از قبل برنامه ریزی شده بود، افزود: بدون شک مردم بصیر و دشمن‌شناس ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی در فتنه‌ها نیز دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف پلید و شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

سردار محمدی‌اصل ادامه داد: وصایای رزمندگان به ویژه شهدای گرانقدر با پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ حجاب خواسته شهدا از ملت بزرگ ایران اسلامی است که در مسیر درست قرار گرفته و با روحیه جهادی می‌تواند از گردنه‌های حساس و حوادث عبور کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان خطاب به سربازان این مرکز آموزشی تاکید داشت: از شما عزیزان می‌خواهم قدرت لحظات جوانی دوران خدمت مقدس سربازی را بدانید و با تفکر جهادی و روحیه بسیجی در هر عرصه‌ای که کشور و انقلاب اسلامی نیاز دارد وارد شوید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ