مشاغل خانگی در گرمی تسهیلات دریافت می‌کنند

اقتصاد ایران: گرمی- فرماندار شهرستان گرمی گفت: مشاغل خانگی در گرمی تسهیلات قرض الحسنه دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مولایی عصر شنبه در جمع مدیران حوزه تولید و اشتغال اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر اشتغالزایی یکی از مهمترین مشکلات شهرستان محسوب شده تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی در شهرستان گرمی توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این تسهیلات در رسته‌های مختلف کشاورزی، صنعت، صنایع تبدیلی، فن آوری، پزشکی، دامداری، باغداری، پرورش دام و طیور و قالیبافی، صنایع دستی، گردشگری پرداخت می‌شود، افزود: این تسهیلات برای هر فرد تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان با سود ۴ درصد با بازپرداخت ۳۶ ماهه به صورت قرض‌ الحسنه توسط بانک‌ها پرداخت می‌شود و در تلاشی هستیم تا سهم شهرستان گرمی از این تسهیلات مشخص و رقم قابل توجهی باشد.

فرماندار گرمی سهم تسهیلات اشتغالزایی در این طرح برای کارفرمایان را نیز تا سقف ۴ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: کارفرمایان حوزه اشتغال و تولید باید در قبال دریافت هر ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات برای یک نفر فرصت اشتغالزایی فراهم کنند و برای وی الزام بیمه در نظر بگیرند.

مولایی افزود: این نوع تسهیلات فرصت مناسبی برای اشتغال‌زایی و رشد تولید در بنگاه‌های اقتصادی محسوب می‌شود و باید هم بخش خصوصی و هم نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد، بهزیستی و دیگر دستگاه‌های دولتی مرتبط با حوزه تولید و اشتغال از این شرایط بهره برداری مناسبی داشته باشند.

وی گفت: امیدواریم شهرستان گرمی در جذب منابع تبصره ۱۶ از عملکرد بهتری نسبت به سال قبل برخوردار باشد و از بانک‌های عامل می‌خواهیم در این رابطه در تعیین ضامن‌ها شرایط آسانی را در نظر بگیرند و با مردم‌تعامل و همکاری داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ