فرهنگ بسیجی شالوده فکری نظام جمهوری اسلامی ایران است

اقتصاد ایران: بوشهر- فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: تمام اجزا و ارکان جمهوری اسلامی وامدار بسیج هستند و تفکر بسیجی شالوده فکری نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی ظهر شنبه در رزمایش اقتدار بسیج در جمع بسیجیان شهرستان دیر با تبریک چهل و سومین سالگرد تأسیس بسیج، اظهار داشت: امسال در هفته بسیج ۷۰ برنامه در حوزه‌ها و پایگاه‌ها و کانون‌های بسیج در سطح شهرستان برگزار شده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر افزود: تفکر ناب و بالنده بسیجی تنها بستری است که این قابلیت را دارد تا توانمندی‌ها و استعدادها و ظرفیت‌های بزرگ ملت ایران را از دل خباثت‌ها و خیانت‌ها در مسیر رشد و شکوفایی و تعالی مادی و معنوی قرار دهد و از ملت ایران یک الگوی الهام بخش بسازد.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ بسیجی با تجلی فضائل ناب ملت ایران آن هم در دنیای غلبه رذائل و پلیدی‌ها مساوی است.

فرمانده سپاه شهرستان دیر خاطرنشان کرد: بازخوانی افتخارات بسیج در طی بیش از چهار دهه از حیات پربار و پر برکت آن بیانگر این حقیقت است که ما در راه رسیدن به اهداف عالیه خود راهی جز استفاده از ظرفیت بیکران بسیج نداریم و بدون بهره جستن از تفکر بسیجی نمی‌توانیم ناهمواری‌های کوچک و بزرگی را که بر سر راهمان است هموار نمائیم.

وی عنوان کرد: تمام اجزا و ارکان جمهوری اسلامی وامدار بسیج هستند و تفکر بسیجی شالوده فکری نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرهنگ بسیجی شالوده فکری نظام جمهوری اسلامی ایران است

سلیمانی تاکید کرد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی اگر بخواهند بازدارندگی خدشه ناپذیر و پایدار در برابر دشمنان برای این نظام اسلامی مردم سالار به ارمغان بیاورند چاره‌ای جز تقویت همه جانبه بسیج ندارند.

وی یادآور شد: تفکر بسیجی یعنی اینکه بسیجی از هیچ جوسازی و تهمت و انگ سازی هراس ندارد و میدان را خالی نمی‌کند.

فرمانده سپاه سید الشهدا شهرستان دیر گفت: بسیجی یعنی اهل بصیرت، سخاوت، استقامت، گذشت و ایثار بودن که امروز در کشور حضور دارد و حضور خود را اثبات کرده و می‌کند.

وی افزود: تفکر و منش بسیجی از عوامل اصلی پیشرفت‌ها و موفقیت‌های جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها است و دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی باید به بسیج و تفکر بسیجی حمله کرد و این مدل و نگاه را تضعیف کرد که البته کور خوانده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ