غفلت از اقدامات فرهنگی در حوزه نوجوانان پیامدهای جدی دارد

اقتصاد ایران: بندرعباس - معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان گفت: غفلت از اقدامات فرهنگی حوزه نوجوانان و جوانان پیامد های جدی به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان کامرانی در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان هرمزگان، با اشاره به اثار مخرب پدیده تکدی گری، عنوان کرد: گسترش پدیده تکدی گری پیامدهای اجتماعی و فرهنگی بسیاری دارد که ضروری است با اتخاذ تدابیر مناسب از گسترش آن پیشگیری کرد. گسترش پدیده تکدی گری زمینه افزایش انواع آسیب‌های اجتماعی همچون سرقت، اعتیاد و… را در پی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به اهمیت توجه به اقدامات فرهنگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: دستیابی به اهداف تعیین شده در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند اهتمام دستگاه‌های اجرایی در عمل به مأموریت‌های خود در این بخش به ویژه مسائل فرهنگی مرتبط با نوجوانان و جوانان است.

کامرانی افزود: غفلت از مقوله مهم فرهنگی نوجوانان و جوانان در سالهای اخیر به ویژه دوران کرونا و عدم مدیریت مسائل مرتبط با این قشر تأثیر گذار هدر رفت بسیاری از ظرفیت‌ها در این بخش را به دنبال داشته است.

وی افزود: توانمند سازی افراد متکدی برای جلوگیری از بازگشت دوباره آنها به این آسیب مهم اجتماعی از اهمیت بسزایی برخوردار است و تاکنون اقداماتی که در راستای توانمند سازی آنها صورت پذیرفته به اهداف مورد نظر دست نیافته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی همچون پدیده تکدی گری، طلاق، اعتیاد و سرقت نیازمند آسیب شناسی جدی، بهره گیری از طرفیت دانشگاهیان، بازنگری در برنامه ریزی ها و بهره گیری از شیوه‌های نو هستیم تا به اهداف مورد نظر دست یابیم.

کامرانی گفت: گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی ویژه متکدیان برای یافتن شغل مناسب از اهمیت بسزایی برخوردار است و ضروری است دستگاه‌های اجرایی ذیربط نسبت به تحقق این مهم گام بردارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ