«بوی گل»؛ خدمات گل آرایی و گل فروشی آنلاین در تهران

اقتصاد ایران: در ادامه با خدمات گل فروشی «بوی گل» بیشتر آشنا خواهید شد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر به دنبال خرید گل و گیاه باشید همیشه خرید حضوری یک گزینه دشوار است. زیرا در کنار مشغله‌های زیاد کاری و شلوغی تهران همیشه خرید حضوری کاری سخت و طاقت فرسا است. بوی گل راهکاری ساده برای خرید گل و گیاه مد نظرتان به صورت کاملاً هوشمند و الکترونیک است. دیگر نیازی نیست برای خرید گل ساعت‌ها منتظر باشید و احتیاجی به حضور در ترافیک سنگین تهران نیست. شما با چند کلیک می‌توانید بهترین گل و گیاه مناسب فضای خود را خریداری کنید و از یک خرید آسان اینترنتی لذت ببرید. بوی گل بستری است از جنس طبیعت که تخصص بی نظیری در غافلگیری عزیزان شما دارد.

چرا باید از گل فروشی «بوی گل» خرید کنیم؟

بوی گل، یکی از بزرگ‌ترین آموزشگاه‌های گل آرایی در ایران با بیش از ۳ شعبه است. بوی گل در راستای توسعه خدمات خود تصمیم به راه اندازی گل فروشی آنلاین در تهران کرد. بوی گل با داشتن بیش از ۱۵۰ گل آرای ماهر در سرتاسر کشور آماده خدمت رسانی و ارسال گل به هموطنان عزیز است. ما با ارائه سبک‌های مدرن و هنری، آماده ارائه خاص ترین کارها برای شاد کردن دل عزیزانتان هستیم.

بوی گل؛ مبتکر سازه‌های اروپایی

بوی گل اولین فروشگاه اینترنتی در ایران هست که اقدام به ارائه تخصصی انواع سازه‌های اروپایی در انواع و اقسام دسته بندی ها کرده است. سازه اروپایی به عنوان یک کار مدرن که در اروپا به خاطر هنری بودن بسیار معروف است برای اولین بار در ایران توسط گل آرا های خبره بوی گل در حال ارائه است. در صورتی که به دنبال ارسال گلی خاص هستید قطعاً دسته گل سازه اروپایی گزینه‌ای متفاوت و بی نظیر است.

ارسال باکس گل

سبد گل بوی گل

یکی از آیتم‌هایی که دل هر شخصی را می‌رباید، باکس گل‌های فانتزی و مدرن در کنار بادکنک است. بوی گل با ارائه زیباترین باکس‌ها و ترکیب آن با بادکنک، آماده سفارش باکس گل شماست. کافی است به باکس گل‌های بوی گل نگاهی بندازید تا متوجه سبک کاری متفاوت و خاص ما شوید. بوی گل با ارائه ترکیب‌های بی نظیر مانند بادکنک، میوه و … آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

سفارش تاج گل

سفارش تاج گل در بوی گل

ارسال تاج گل همیشه به خاطر یادبود و ارزشی است که طرف مقابل برای شما دارد. معمولاً در مراسم شادی و سوگواری با ارسال تاج گل حسن نیت خودتان را نشان می‌دهید و در آن مراسم در غم و شادی شریک می‌شوید. به همین خاطر شوکت و عظمت تاج گل بسیار مهم است و تأثیر بسیار زیادی بر گیرنده آن دارد. هرگز در سفارش تاج گل خساست نکنید. ما در بوی گل با ایجاد تنوعی بی نظیر از انواع تاج گل آماده دریافت سفارش‌های شما هستیم.

خرید گل تک شاخه تزئین شده

خرید گل تک شاخه تزئین شده معمولاً در روز معلم، روز مادر، روز پدر بسیار اوج می‌گیرد. گل تک شاخه با این که از نظر قیمتی ارزان است اما تأثیر گذاری بسیاری دارد! یکبار خودتان امتحان کنید زمانی که یک گل تک شاخه تزئین شده هدیه می‌دهید ذوق و بغض را در چشمان شخص مقابل خواهید دید این قدرت گل‌ها است سعی کنید از گل‌های درشت و با کیفیت در هدیه دادن تک شاخه استفاده کنید.

خرید دسته گل

خرید دسته گل گرد یا یک طرفه یا سازه فرقی نمی‌کند. مهم این است که شما گل‌های با طراوات و تازه را با یک چیدمان فوق العاده و با رعایت تئوری رنگ‌ها به بهترین دوست یا مخاطب خاص خود هدیه دهید. این هدیه به قدری ارزشمند است که می‌تواند روی تمامی لحظات طرف مقابل شما تأثیر گذار باشد. فقط باید قدرت گل‌ها را درک کنید. قدرت گل‌ها می‌تواند هر شخصی را به سمت عشق ببرد. اگر به دنبال تغییر ارتباط خود از دوستی به عشق هستید امتحان کنید! کار خود را خواهد کرد.

دسته گل یک طرفه

شاید با دسته گل‌های یک طرفه اشنا نباشید. معمولاً دسته گل‌هایی که صرفاً از یک سمت دید دارند را یک طرفه می‌نامند. این دسته گل‌ها در انواع و اقسام مدل‌های مختلف وجود دارد. اگر دسته گل صرفاً از یک سمت دید داشت مطمئن باشید که آن دسته گل یک طرفه است. اکثراً دسته گل‌های یک طرفه قیمت ارزان‌تری دارند. زیرا از گل‌های کمتری برای گل آرایی آن استفاده می‌شود بنابر این قیمت مناسبی دارد. اگر دنبال یک هدیه ایده آل هستید شک نکنید دسته گل یک طرفه گزینه مناسبی است.

دسته گل گرد

دسته گل‌های گرد همیشه زیبا هستند. آنها با رنگ آمیزی گل آرا با توانایی‌های خاصش زیباتر نیز می‌شود. معمولاً دسته گل‌های گرد از تکنیک اسپیرال بهره می‌برند. به عبارتی دسته گل شما گرد است و قابلیت ایستادن در هر نقطه را دارد. به معنای دیگر اگر دسته گل رو در مکانی قرار بدید روی ساقه‌ها خواهد ایستاد. اگر قصد دارید کیفیت گل آرایی یک دسته گل گرد را متوجه شوید کافیست همین الان آن را روی میز قرار دهید. اگر روی ساقه‌ها ایستاد به شما تبریک می گویم. از جای مناسبی دسته گل گرد خود را تهیه کرده اید.

دسته گل سازه

معمولاً دسته گل‌های سازه از متریال های بازیافتی ساخته می‌شوند. اگر قصد دارید میزان هنر یک گل آرا را بسنجید. از او یک دسته گل سازه بخواهید، دسته گل سازه شاهکار دست هنرمندان بوی گل است. آنها خوب می‌دانند که قدرت خلاقیت و هنر خود را از طریق دسته گل سازه می‌توانند نمایش دهند. معمولاً در اروپا فقط اساتید مستر قادر به انجام شاهکارهای هنری هستند اما بوی گل با داشتن بهترین گل آرا های سرتاسر ایران توانمندی گل آرا های خودش را به رخ شما خواهد کشید. همین حالا از دسته گل‌های سازه ما دیدن کنید.

یادگیری سریع و استخدام در گل فروشی آنلاین بوی گل

همانطور که بالا ذکر شد بوی گل در ابتدا تنها یک آموزشگاه گل آرایی بود اما با پیشرفت پرسنل و ایجاد ۳ شعبه در تهران تصمیم به راه اندازی گل فروشی آنلاین و تخصصی کرد. در حال حاضر آموزشگاه گل آرایی بوی گل به برگزاری جامع‌ترین دوره‌های گل آرایی کشور، امکان آموزش گل آرایی به علاقه مندان دارد. افرادی که استعداد و خلاقیت خوبی داشته باشند. بنا بر تشخیص گل آرا های ارشد و گل آرا های سرپرست امکان استخدام در گل فروشی اینترنتی بوی گل را نیز خواهند داشت.

سخن آخر

برای سفارش گل با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۴۰۵۹ تماس بگیرید و سفارش خودتان را ثبت کنید. کیفیت حق شما است. ما در گل فروشی اینترنتی بوی گل مرغوب ترین گل‌ها را از گلخانه ارسال می‌کنیم تا بهترین کیفیت را تقدیم مشتریانمان کرده باشیم. در هنگام ارسال می‌توانید نوشته مورد علاقه خود را نیز برای ما ارسال کنید تا در کنار گل برای عزیز شما ارسال شود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ