یادداشت| فراتر از پیروزی فوتبالی

اقتصاد ایران: خشم شبکه تجزیه‌طلب و رسانه‌های تروریستی نظیر ایران اینترنشنال از پیروزی بزرگ تیم ملی فوتبال و حامیان بیشمار آن در داخل و خارج از کشور، نقطه آشکارساز استیصال دشمنان نسبت به این پدیده محسوب می‌شد.

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد مهدی ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی درباره برد روز گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان دربرابر ولز در مرحله مقدماتی جام جهانی، طی یادداشتی نوشت: پیروزی غرورآفرین و غیرتمندانه تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم فوتبال ولز،جلوه ای دیگر از اقتدار ایران عزیز در عرصه های گوناگون محسوب می شود. هرگاه اراده آهنین فرزندان غیور ملت در عرصه ای تبلور تام و کامل پیدا کرده است، رقبا را در برابر خود به تسلیم واداشته است.

 

در این خصوص نکاتی وجود دارد که لازم است مورد توجه قرار گیرد:

نخست اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان در سایه حمایت بی دریغ هموطنان اصیل و غیور، هم در زمین فوتبال و هم در خارج ازآن به پیروزی بزرگی دست پیدا کرد.

طی هفته ها، روزها و حتی ساعات منتهی به بازی، رسانه های ضد انقلاب و جریاناتی که وطن فروشی را به مشی ثابت و وقیحانه خود در تقابل با موجودیت "ایران قدرتمند" مبدل ساخته اند، از هیچ گونه اقدامی در راستای جلوگیری از تحقق این پیروزی بزرگ فروگذار نکردند.

پیروزی‌ای که منحصر به زمین چمن استادیوم "احمد بن علی" نبود و خیلی زود ابعاد گسترده ای یافت. در لحظات پایانی دیدار با تیم ولز، اشک شوق دوستداران ایران و اشک ناشی از بغض  و کینه ضد انقلاب در هم آمیخت و ترکیبی واقع گرایانه را در اذهان ایجاد کرد. خشم شبکه تجزیه طلب  و رسانه های تروریستی نظیر ایران اینترنشنال از پیروزی بزرگ تیم ملی فوتبال و حامیان بیشمار آن در داخل و خارج از کشور، نقطه آشکارساز استیصال دشمنان نسبت به این پدیده محسوب می‌شد.

نکته دوم مربوط به درس بزرگی است که ما از پیروزی در مستطیل سبز فوتبال ( آن هم در آوردگاه جام جهانی) گرفتیم. ریشه دار بودن "خود ایرانی" ما در نهایت، فرامتن‌های القایی یا خلق شده از سوی دشمنان را منهدم یا بی اثر خواهد ساخت.

در این صورت،"محیط" قدرت غلبه بر متن  را نخواهد داشت و حتی در مواردی، خود به استخدام ما در خواهد آمد. طی دو ماه اخیر، دشمنان تلاش کردند تا از طریق تقویت عوامل بیرونی و فرامتنی، مفهومی به نام "ایران قوی" را در عرصه های گوناگون، از جمله ورزش به چالش بکشند.

شبکه های ضد انقلاب پس از شکست تیم ملی در برابر انگلیس ( که اتفاقا بخش عمده ای از آن محصول تمرکز زدایی وطن فروشان از تیم ملی بود) ،سرود شادی و پیروزی سردادند و بسی وقیحانه  چهره های مغموم ایرانیان وطن پرست را مورد تمسخر قرار دادند. اما تبلور غیرت ایرانی تیم ملی فوتبال، این معادله را به عکس خود مبدل ساخت. عزم راسخ بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان از همان دقایق قبل از بازی و زمان پخش سرود ملی مقدس جمهوری اسلامی ایران قابل مشاهده بود.

نکته آخر، به اصالت مفهوم "همبستگی ملی" در کشور باز می گردد.

رهبرمعظم و حکیم انقلاب اسلامی در یکی از فرمایشات مهمی که به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث سال 1399 بیان فرمودند، از دو هدف اصلی  دشمنان در عرصه جنگ نرم یعنی "وارونه نمایی حقایق" و " شکستن زنجیره تواصی"  پرده برداشتند.

همبستگی ملی حول محور ی به نام "ایران قدرتمند" سبب می شود تا دشمن قدرت خلق تصاویر مجازی و کاذب نسبت به آنچه در کشور می گذرد را از دست بدهد.

فراتر از آن، وحدت حول قدرت و عزت ایران مقتدر سبب خواهد شد تا هر یک از اعضای جامعه و وطن دوستان ایرانی، حکم اجزای زنجیره تواصی در کشور را پیدا کنند.

تواصی  در لغت به معنای وصیت کردن به دیگری می باشد و در یک نگاه کلان و عملیاتی، به معنای توصیه کردن یکدیگر به انجام اقدامات خیر و مفید و دفاع  جمعی از حق و ایستادگی منظومه‌وار در برابر دروغ پردازی دشمنان می باشد.

محصول همبستگی ملی، چیزی جز اقتدار ، پیروزی و حرکت رو به جلو نیست، چنانچه عدول از این هم افزایی مقدس، ثمره ای جز عقب ماندگی، شکست و ناامیدی نخواهد داشت.

اکنون زمان آن رسیده است تا معدود افراد متاثر از حمله رسانه ای دشمنان ایران، به جای تبدیل شدن به یکی از مصادیق ایجاد یاس و فرافکنی در کشور به اجزای زنجیره تواصی و موفقیت کشور مبدل گردند.

جمهوری اسلامی ایران در سایه همین همبستگی و غرور ملی،پیروزی های بزرگی را در برابر دشمنان به دست آورده و قطعا در آینده نیز پیروزی‌های بزرگ‌تری را کسب خواهد کرد؛  آینده ای که نوید بخش و مملو از امید و اقتدار خواهد بود. انشاالله.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ