حاج‌‌‎علی‌اکبری: تأسیس سازمان بسیج یک الهام قدسی بر قلب امام راحل بود

اقتصاد ایران: خطیب نمازجمعه این هفته تهران گفت: تأسیس سازمان بسیج مستضعفین تنها 22 روز بعد از فتح لانه جاسوسی اتفاق افتاد و درواقع می‌توان گفت یک الهام قدسی بر قلب مطهر امام راحل بود و ضمیر منیر و نورانی این حکیم ربانی دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته تهران (چهارم آذر)  ضمن سفارش همه به تقوای الهی گفت: یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به تقوای الهی توجه به عظمت حضرت حق است که این توجه به عظمت خدای متعال دل‌ها را خاشع می‌کند و انسان را در مقام بندگی مستقر می‌کند و این خشوع بهترین سرمایه انسان در مقام بندگی است.

امام‌جمعه موقت تهران‌ با اشاره به پنجم آذر سالروز تأسیس بسیج مستضعفین گفت: کاشت این شجره طیبه به دست باغبان حکیم بوستان انقلاب امام راحل(ره)، حضور بسیجیان عزیز جوانان و نوجوانان بسیجی در نمازجمعه و برنامه‌هایی که اجرا کرده‌اند و افاضات سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به جمعمان و نماز جمعه این هفته‌مان حال‌وهوای تازه‌ای داد.

وی افزود: تأسیس سازمان بسیج مستضعفین تنها 22 روز بعد از فتح لانه جاسوسی و هنگامی‌که انقلاب اسلامی وارد رویارویی مستقیم با دشمن اصلی خود یعنی شیطان بزرگ آمریکای جهان‌خوار شد بود اتفاق افتاد و درواقع می‌توان گفت یک الهام قدسی بر قلب مطهر امام راحل بود و ضمیر منیر و نورانی این حکیم ربانی دریافت کرد.

حاج‌علی‌اکبری ادامه داد: ما می‌بینیم ۹ سال بعد وقتی در دوم آذر ۶۷ که سالروز تاسیس بسیج دانشجو و طلبه است، حضرت امام (ره)‌ به این مناسبت جلوه‌های معجزه‌گون بسیج را در دفاع مقدس در آن پیام عمیق ارائه می‌کنند و حقایقی را پیش روی جهانیان قرار می‌دهند. در یک نگاه سریع به قرآن و سیره پیامبر(ص) با راهنمایی امام راحل در این پیام و در کلمات امام حاضر، اگر بسیج به معنای حرکت سازمان‌یافته مومنان مجاهد با محوریت امام حق برای اعتلای کلمه‌الله و ابطال کلمه کفر باشد، می‌توانید این حقیقت درخشان را در جای‌جای کلام الهی مشاهده کنید.

خطیب جمعه تهران با تاکید بر اینکه خط جهاد در راه خدا امتداد دارد، گفت: جهاد در راه خدا از آغاز تا زمان پیامبر (ص)‌ و بعد از آن تا پایان تاریخ امتداد خواهد داشت و اینها بشارت آمدن کسانی از همشهری‌های سلمان هستند که می‌آیند و این راه را ادامه می‌دهند. خداوند را شاکریم که با این اندیشه پاک آشناییم و از برکت انقلاب اسلامی این راه روشن انبیاء و اولیاء در بین ملت ما به شکل متفاوتی امتداد پیدا کرد و ما معجزه تفکر بسیج و نهاد بسیج را هم در چله اول انقلاب و هم اکنون در چله دوم انقلاب مشاهده کرده‌ایم و امید به اعجاز این شجره طبیه در پیشبرد آرمان‌های اسلامی داریم.

این خبر در حال تکمیل است....

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ