بهترین موزیک پلیرهای اندروید در سال ۲۰۲۲

اقتصاد ایران: این روزها بسیاری از افراد از امکانات استریم موسیقی انلاین استفاده می‌کنند؛ بااین‌حال، برخی افراد موزیک‌پلیرهای آنلاین و مجموعه‌های خود را ترجیح می‌دهند. در این مقاله، چند نمونه از بهترین موزیک‌‌پلیرهای اندروید را معرفی می‌کنیم.

این روزها به‌دلیل قابلیت استریم موسیقی، مجموعه‌های خصوصی موسیقی چندان رایج نیستند. بااین‌حال، بسیاری از افراد هنوز ترجیح می‌دهند مجموعه‌ی خصوصی خود را داشته باشند. تعداد زیادی اپلیکیشن موزیک‌پلیر برای اجرای موزیک آفلاین روی گوشی هوشمند وجود دارند. ناگفته نماند تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های استریم موسیقی مثل اسپاتیفای و یوتیوب موزیک هم قابلیت دانلود موسیقی برای اجرای آفلاین را می‌دهند. در این مقاله، به چند نمونه از بهترین موزیک‌ پلیرهای اندروید اشاره می‌کنیم.

موزیک پلیر AIMP

۱. موزیک‌پلیر AIMP

AIMP اپلیکیشن قدرتمند موزیک‌پلیر موبایل است که از متداول‌ترین انواع فایل مثل FLAC ،MP3 ،MP4 و بسیاری از انواع رایج دیگر پشتیبانی می‌کند. با این اپلیکیشن می‌توانید از گزینه‌های سفارشی‌سازی، تنظیم theme و دیگر امکانات جذاب استفاده کنید. این اپلیکیشن رابط کاربری ساده‌ای دارد و مشکلی برای شنیدن موسیقی نخواهید داشت.

مقاله‌ی مرتبط:
  • بهترین موزیک پلیرهای آیفون ۲۰۲۲
  • معرفی بهترین اپلیکیشن‌های اندروید

ایمپ اکوالایزر برجسته و قابلیت‌هایی مثل استریم زنده‌ی HTTP نیز دارد. این اپلیکیشن بسیار فراتر از اپلیکیشن‌های متداول و ابتدایی موزیک‌پلیر است. ایمپ نسخه‌ی دسکتاپ نیز دارد. تنها عیب این اپلیکیشن رایگان مشکلات تطبیق‌پذیری احتمالی با دستگاه‌های MIUI و EMUI است.

دانلود AIMP (رایگان)

موزیک پلیر black player

۲. موزیک‌پلیر BlackPlayer

BlackPlayer موزیک‌پلیری برجسته و ساده است. این اپلیکیشن به اکوالایزر، ویجت‌ها، ویرایشگر تگ ID3 مجهز است و از تم‌ها و انواع فایل‌های رایج موسیقی پشتیبانی می‌کند و هیچ تبلیغی هم نمایش نمی‌دهد. بلک‌پلیر انتخابی جذاب برای هواداران مینیمالیسم است. نسخه‌ی رایگان این نرم‌افزار کمی با نسخه‌ی پولی‌اش متفاوت است. نسخه‌ی پریمیوم این اپلیکیشن به نام‌ BlackPlayer EX تم‌ها، فونت‌ها و تنظیمات بیشتری برای سفارشی‌سازی تجربه‌ی کاربری و قابلیت‌های مرتب‌سازی بهتر دارد.

دانلود BlackPlayer | دانلود BlackPlayer EX

موزیک پلیر double twist

۳. موزیک‌پلیر Double Twist

DoubleTwist Music Player با وجود فرازونشیب‌هایی که در دو سال گذشته پشت‌سر گذاشت، به‌طورکلی موزیک‌پلیر رضایت‌بخشی است. نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن تمام امکانات لازم را ارائه می‌کند. این اپلیکیشن از محبوب‌ترین کدک‌های صوتی مثل FLAC ،ALAC ،Chromecast و Android Auto پشتیبانی می‌کند و واسط کاربری ساده‌ای دارد.

افزونه‌ی پولی و نسخه‌ی پریمیوم این اپلیکیشن از AirPlay پشتیبانی می‌کند و از اکوالایزر ده باند، قابلیت SuperSound، تم‌ها و امکانات بیشتر بهره می‌برد. در نسخه‌ی رایگان آن نیز می‌توانید به ایستگاه‌های رادیویی منطقه‌ی خود گوش دهید؛ پس این اپلیکیشن قابلیت استریم موسیقی هم دارد.

دانلود DoubleTwist MusicPlayer

موزیک پلیر media monkey

۴. موزیک‌پلیر MediaMonkey

مدیا مانکی از مجموعه‌ی وسیعی از امکانات مثل قابلیت‌های اکوالایزر، سازمان‌دهی کتاب‌های صوتی، پادکست و توانایی مرتب‌سازی آهنگ‌ها براساس مواردی مثل نام آّهنگ‌ساز بهره می‌برد. با MediaMonkey Pro می‌توانید اپلیکیشن اندرویدی را با ویندوز سینک و کامپیوتر خانگی خود را به سرور موسیقی تبدیل کنید که ازطریق آن امکان استریم موسیقی در اپلیکیشن موبایل وجود دارد. این کار را می‌توانید ازطریق وای‌فای انجام دهید. اپلیکیشن MediaMonkey رایگان با امکانات پولی درون‌برنامه‌ای است؛ اما نسخه‌ی Pro غیررایگان است.

دانلود MediaMonkey (رایگان، پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای) | دانلود MediaMonkey Pro

موزیک پلیر music olet

۵. موزیک‌پلیر Musicolet

Musicolet اپلیکیشنی کامل با انواع امکانات است. این اپلیکیشن تجربه‌ی کاربری کاملاً آفلاین را ارائه می‌کند و از واسط کاربری سبک و حجم پائین APK برخوردار است. به‌علاوه، از قابلیت‌هایی مثل صف‌های متعدد، اکوالایزر، ویرایشگر تگ، پشتیبانی از متون ترانه‌ی تعبیه‌شده، ویجت‌ها، مرور پوشه و بسیاری از موارد دیگر بهره می‌برد.

Musicolet برای افرادی مناسب است که می‌خواهند موزیک‌پلیری ساده و بدون مزاحمت را تجربه کنند. علاوه‌براین، Musicolet کاملاً رایگان و فاقد امکانات پولی درون‌برنامه‌ای است و به‌دلیل متصل‌نشدن به اینترنت هیچ تبلیغاتی را نمایش نمی‌دهد.

دانلود Musicolet (رایگان)

موزیک پلیر oto music

۶. موزیک‌پلیر Oto Music

Oto Music موزیک‌‌پلیری یکپارچه و مینیمال است. این اپلیکیشن از پلیری جذاب ساده برخوردار است و از Chromecast و Android Auto نیز پشتیبانی می‌کند. افزون‌براین، به پنج ویجت، تم تیره و روشن، ویرایش تگ و پشتیبانی از متون ترانه‌ی سینک‌شده و نرمال مجهز است. تمام این امکانات را در اپلیکیشنی به حجم ۵ مگابایت می‌توانید دریافت کنید. همه‌چیز در این اپلیکیشن رایگان است؛ اما می‌توانید با سرمایه‌گذاری‌های اختیاری بین ۰.۹۹ تا ۱۴.۹۹ دلار از توسعه‌دهندگان حمایت کنید.

دانلود Oto Music (رایگان)

موزیک پلیر فونوگراف

۷. موزیک‌پلیر Phonograph

فونوگراف یکی از معدود موزیک‌پلیرهای قدرتمند متن‌باز است. این موزیک‌پلیر ساده و سبک و در اغلب معیارها برنده است. همچنین، از ‌‌واسط کاربری ساده‌ی Material Design بهره می‌برد. می‌توانید به‌دلخواه تم را هم تغییر دهید؛ اما ویرایشگر تم این اپلیکیشن چندان قدرتمند نیست. به‌علاوه این موزیک پلیر به امکاناتی مثل تگ ادیتور یا ویرایشگر تگ، امکانات پلی‌لیست، ویجت صفحه‌ی خانگی و دیگر امکانات کنترلی مجهز است. Phonograph بسیار ساده و گزینه‌ی مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند بدون مزاحمت به موسیقی گوش دهند.

دانلود Phonograph (رایگان، پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای)

موزیک پلیر jetAudio

۸. موزیک‌پلیر jetAudio HD

jetAudio HD دو نسخه‌ی رایگان و پریمیوم دارد. نسخه رایگان این موزیک‌پلیر امکانات زیادی ارائه می‌کند؛ به‌طوری‌که کاربران به ارتقا به نسخه‌ی پریمیوم نیازی پیدا نمی‌کنند. تنها عیب این اپلیکیشن پشتیبانی تبلیغاتی در نسخه‌ی رایگان است؛ اما مزاحمت زیادی ایجاد نمی‌کند.

این اپلیکیشن از امکاناتی مثل اکوالایزر ده باند با ۳۲ پریست، پشتیبانی از فرمت‌های دارای اتلاف و بدون اتلاف، افکت‌هایی مثل reverb و x-bass، کنترل سرعت پلی‌بک و بسیاری از امکانات دیگر برخوردار است. نسخه‌ی Plus آن نیز به اکوالایزر ۲۰ باند، تگ ادیتور تعبیه‌شده و ده‌ها ویجت مجهز است.

دانلود jetAudio HD Music Player (رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای) | دانلود jetAudio HD Music Player Plus

موزیک پلیر Rocket

۹. موزیک‌پلیر Rocket

Rocket Music Player راه زیادی را پیموده است. توسعه‌دهندگان بسیاری از باگ‌های آن را برطرف کرده‌اند، عملکرد آن را بهبود داده‌اند و مجموعه‌ی امکاناتش را گسترش داده‌اند. می‌توانید به‌رایگان به اکوالایزر ده باند با پریست‌های مختلف، بیش از ۳۰ تم و تگ ادیتور تعبیه‌شده دسترسی داشته باشید. از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به پشتیبانی از Chromecast، اسلیپ تایمر و پادکست‌ها اشاره کرد. گفتنی است نسخه‌ی پریمیوم آن امکانات بیشتری مثل پشتیبانی از فرمت‌های صوتی بیشتر ارائه می‌دهد.

دانلود Rocket Music Player (نسخه‌ی رایگان با پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای) | Rocket Music Player Ad Remover

موزیک پلیر pixel

۱۰. موزیک‌پلیر Pixel

اگر اپلیکیشن‌های سبک‌تر موزیک‌پلیر چندان برایتان رضایت‌بخش نیستند، پیکسل پلیر را توصیه می‌کنیم. این اپلیکیشن چندان شناخته‌شده نیست؛ اما موزیک‌پلیر قدرتمندی برای اندروید است. با اینکه پیکسل، تنها از فرمت‌های اصلی فایل پشتیبانی می‌کند، اکوالایزر پنج باند، تگ ادیتور تعبیه‌شده و چندین گزینه‌ی سفارشی‌سازی مثل تم‌ها و رنگ‌ها دارد. علاوه‌براین، Pixel Player می‌تواند آنچه می‌شنوید، تحلیل کند و موسیقی‌ منطبق با سلیقه‌ی شما را پیشنهاد دهد. گزینه‌ی پولی این اپلیکیشن به نام Pixel+ تبلیغات را حذف و امکانات بیشتری را ارائه می‌کند.

دانلود Pixel Music Player (نسخه‌ی رایگان) | دانلود +Pixel

موزیک پلیر impulse

۱۱. موزیک‌پلیر Impulse

چه چیزی Impulse Music Player را متفاوت می‌سازد؟ این اپلیکیشن موزیک‌پلیری با قابلیت تشخیص انواع حرکت دست است که آن را به گزینه‌ی ایدئالی برای زمان‌های شلوغی مثل پخت‌وپز و رانندگی تبدیل می‌کند. Impulse Music Player علاوه‌بر تشخیص حرکت دست، از امکانات متعددی مثل اکوالایزر پنج باند و ویرایش متادیتا برخوردار است. این موزیک پلیر در دو نسخه‌ی رایگان و پولی دردسترس قرار دارد.

دانلود Impulse Music Player (رایگان) | دانلود Impulse Music Player Pro

موزیک پلیر shuttle

۱۲. موزیک‌پلیر Shuttle

شاتل موزیک‌پلیر اپلیکیشن سبک و روانی است و روی دستگاه‌های قدیمی‌تر هم اجرا می‌شود. با اینکه واسط کاربری آن ویژگی متمایزی ندارد، کار با آن آسان است. امکانات رایگان این اپلیکیشن عبارت‌اند از اکوالایزر پنج باند و چندین تنظیم تم، اسلیپ تایمر و چند ویجت با قابلیت سفارشی‌سازی. نسخه‌ی Suttle+ امکانات بیشتری مثل تگ ادیتور تعبیه‌شده، جست‌وجوی پوشه‌ها، پشتیبانی از Chromecast و چند تم بیشتر دارد.

دانلود Shuttle Music Player (رایگان، پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای) | +Shuttle (رایگان، پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای)

موزیک پلیر player pro

۱۳. موزیک‌پلیر Player Pro

موزیک‌پلیر Player Pro اپلیکیشن کمترشناخته‌شده‌ با امکانات کافی است. این اپلیکیشن واسط کاربری زیبایی دارد که امکان استفاده از آن را همراه با اسکین‌های قابل‌دانلود آسان می‌سازد. همچنین، این موزیک‌پلیر قابلیت اجرای ویدئو را دارد.

از امکانات این اپلیکیشن می‌توان به اکوالایزر ده باند، پشتیبانی از Android Auto و Chromecast، افکت‌های صوتی مختلف، ویجت‌ها و برخی امکانات بامزه‌ی کوچک مثل لرزاندن گوشی برای تغییر ترک‌ها اشاره کرد.

اپلیکیشن Player Pro حتی از موزیک Hi-Fi (تا ۳۲ بیت، ۳۸۴ کیلوهرتز) هم پشتیبانی می‌کند. دیگر امکانات جذاب این اپلیکیشن عبارت‌اند از: واردکردن تاریخچه‌ و رتبه‌ی موسیقی از موزیک‌پلیرهای دسکتاپ، پلی‌لیست‌های هوشمند سفارشی، جست‌وجوی وویس و پلاگین‌های رایگان.

دانلود PlayerPro (رایگان) | دانلود Player Pro (Pro)

موزیک پلیر Plexamp

۱۴. موزیک‌پلیر Plexamp

Plexamp یکی از بهترین گزینه‌ها برای اجرای موسیقی‌هایی است که روی گوشی شما ذخیره نشده‌اند. سرور Plex را در خانه می‌توانید تنظیم و سپس از این اپلیکیشن برای استریم موسیقی از کامپیوتر خود به گوشی استفاده کنید. این اپلیکیشن واسط کاربری ساده با ظاهری زیبا دارد و می‌توانید کارهایی مثل دانلود موقتی موسیقی برای استفاده‌ی آفلاین را انجام دهید. علاوه‌براین، این اپلیکیشن به امکاناتی مثل ترانزیشن‌های نرم و EQ مجهز است.

دانلود Plexamp (رایگان)

موزیک پلیر Pulsar

۱۵. موزیک‌پلیرPulsar

Pulsar قطعاً یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موزیک‌پلیر موجود است. این اپلیکیشن به امکاناتی مثل Material Design زیبا، ویرایش تگ، پلی‌لیست‌های هوشمند و اسلیپ تایمر مجهز است. پالسار از Chromecast و Android Auto نیز پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن مانند برخی گزینه‌های پولی امکانات زیادی ندارد که عیب بزرگی به‌حساب نمی‌آید.

پالسار گزینه‌ی بسیاری مناسبی برای افرادی است که به‌دنبال موزیک‌پلیری با ظاهر زیبا، سبک و مینیمال هستند. نسخه‌ی پرو این اپلیکیشن هم تنها چند قابلیت بیشتر را ارائه می‌کند. هیچ‌کدام از گزینه‌های پولی یا پریمیوم پالسار تبلیغات را نمایش نمی‌دهند.

دانلود Pulsar (رایگان) | دانلود Pulsar Pro

موزیک پلیر retro

۱۶. موزیک‌پلیر Retro

رترو موزیک پلیر اپلیکیشنی استاندارد با ظاهری مطلوب است. این موزیک پلیر از امکاناتی مثل تم‌، حالت رانندگی، ویجت‌ها، پشتیبانی از متون ترانه و پشتیبانی از ۳۰ زبان برخوردار است. همچنین، این اپلیکیشن از Material You پشتیبانی می‌کند.

دانلود Retro Music Player (رایگان)

موزیک پلیر Stellio

۱۷. موزیک‌پلیر Stellio

استلیو از پلی‌لیست‌ها، نماهای مختلف و انواع تم‌ها پشتیبانی می‌کند. همچنین، با این اپلیکیشن می‌توانید به‌صورت آنلاین متن ترانه‌ها را جست‌وجو کنید تا بعداً آن‌ها را به‌صورت آفلاین ببینید. دیگر قابلیت‌های این موزیک‌پلیر عبارت‌اند از: ویجت‌ها، تنظیمات سفارشی‌سازی و امکانات دیگری مثل تگ ادیتور. در نسخه‌ی پریمیوم، می‌توانید تم‌های بیشتری را ببینید. در این نسخه، تبلیغاتی نمایش داده نمی‌شود.

دانلود Stellio (رایگان)

موزیک پلیر Youtube Music

۱۸. موزیک‌پلیر Youtube Music

Youtube music درواقع سرویس استریم موسیقی است؛ اما می‌توانید از آن به‌صورت موزیک‌پلیر هم استفاده کنید. این اپلیکیشن هنگام اجرا از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید موسیقی را روی دستگاه خود اجرای کنید یا خیر. واسط کاربری یوتیوب‌موزیک جذاب است و اغلب امکانات آن حول محور پلتفرم استریم هستند. بااین‌حال، مانند گوگل پلی موزیک می‌توانید تا ۱۰۰ هزار آهنگ خود را در یوتیوب‌موزیک اپلود کنید و آن‌ها را مستقیماً بشنوید.

یوتیوب‌موزیک برای افرادی مناسب است که مجموعه‌های بزرگ موسیقی دارند و از گوشی‌هایی با حافظه‌ی محدود استفاده می‌کنند. این اپلیکیشن قطعاً بهترین موزیک‌پلیر آنلاین نیست؛ ولی با آپلود ۱۰۰ هزار ترک موسیقی از انتقال مستقیم فایل به گوشی خود خلاص می‌شوید.

دانلود youtube music (رایگان)

موزیک پلیر n7player

۱۹. موزیک‌پلیر N7 Player

n7 Player واسط کاربری زیبایی دارد. این اپلیکیشن به امکاناتی مثل اکوالایزر ده باند و امکانات پیشرفته‌ی دیگر مجهز است؛ اما یکی از قابلیت‌های برجسته‌ و متمایز آن سازمان‌دهی کتابخانه است. اگر نرم‌افزارهای اپل و گوگل مثل موزیک‌‌پلیرهای باکیفیت مک را دوست دارید، n7player یکی از معدود اپلیکیشن‌های پولی محسوب می‌شود که روی iOS هم دردسترس است.

دانلود n7player (نسخه‌ی آزمایشی رایگان) | دانلود n7player Unlocker (غیررایگان)

موزیک پلیر Neutron

۲۰. موزیک‌پلیر Neutron Player

نوترون موزیک‌پلیر به‌اندازه‌ای که باید محبوبیت ندارند. این اپلیکیشن از موتور رندر صوتی ۳۲/۶۴ بیتی مستقل از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برد. این قابلیت به کیفیت صدای بهتر کمک می‌کند. این اپلیکیشن امکانات گسترده‌ای مثل پشتیبانی از انواع فایل منحصر‌به فرد (مثل FLAC و MPC) و اکوالایزر نیز دارد. این اپلیکیشن کمی گران‌قیمت است و واسط کاربری آن بهترین واسط کاربری این فهرست نیست. برای درک تفاوت این موزیک‌پلیر با دیگر موزیک‌‌پلیرهای رایگان، بهتر است دستگاه خود را به یک مجموعه از اسپیکرها وصل کنید.

دانلود Neutron Player (غیررایگان)

موزیک پلیر Poweramp

۲۱. موزیک‌پلیر Poweramp

Poweramp مدت‌ها است یکی از بهترین انتخاب‌های کاربران اندروید است. این اپلیکیشن تم‌های مختلفی دارد که می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید. موزیک پلیر مذکور از انواع پلی‌لیست‌ها و Android Auto پشتیبانی می‌کند. از دیگر امکانات Poweramp می‌توان به ویجت‌ها، ویرایش تگ و دیگر تنظیمات سفارشی‌سازی اشاره کرد. همچنین درصورت نیاز، می‌توانید متن ترانه‌ها را دانلود کنید.

دانلود Poweramp (آزمایشی رایگان) | دانلود Poweramp Full Verison Unlocker

موزیک پلیر Gonemad

۲۲. موزیک‌پلیر GoneMad

اگر به‌دنبال ویرایش و تغییر تمام جزئیات هستید، GoneMad Player گزینه‌ی خوبی است. این اپلیکیشن تم‌ساز و بیش از ۲۵۰ تنظیمات تغییرپذیر دارد. همچنین، درصورتی‌که نمی‌خواهید خودتان تم بسازید، می‌توانید از مجموعه‌ی بیش از ۱,۰۰۰ تم پیش‌فرض استفاده کنید. از دیگر قابلیت‌های برجسته‌ی این موزیک‌پلیر می‌توان به کتابخانه‌ی بهینه‌‌سازی‌شده با پشتیبانی از بیش از ۵۰ هزار آهنگ، دو مود shuffle، قابلیت‌های سفارشی، تشخیص حرکت دست و پشتیبانی از چند پنجره روی برخی دستگاه‌ها اشاره کرد.

دانلود GoneMAD Player (نسخه‌ی آزمایشی رایگان) | GoneMad Unlocker

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ