مربیان کانون نباید تک بعدی کار کنند

اقتصاد ایران: اردبیل- سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: مربیان کانون نباید تک بعدی کار کنند و لازم است نگاه جدی به تحکیم هویت ملی و تربیت دینی اعضا داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، ملیحه ملک‌زاده فرد بعد از ظهر پنجشنبه در دهمین جلسه اعضای شورای فرهنگی کانون پرورش فکری با اشاره به نقش مربی در پرورش هویت ملی و بومی در نسل نوپا اظهار کرد: مربیان کانون نباید تک بعدی کار کنند و لازم است نگاه جدی به تحکیم هویت ملی و تربیت دینی اعضا داشته باشند.

وی با اشاره به حرف شنوی کودکان و نوجوانان از مربی افزود: مربیان با تعامل خود و انتقال درست مفاهیم و ارزش‌های کشور اسلامی ایران، زمینه شکل‌گیری و تقویت هویت ملی و فرهنگ بومی را برای فرزندان این مرز و بوم فراهم می‌کنند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بیان کرد: مربیان توانایی هدایت دارند و در این شرایطی که کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و گاهاً حقیقی جامعه با اطلاعات غلط و غیر ارزشی مورد هجمه واقع شده‌اند، با نشان دادن مسیر درست زندگی و نحوه تشخیص سره از ناسره آنان را برای دستیابی به معنویت و رسیدن به آرامش روحی و روانی همراهی کنند.

ملک‌زاده فرد ادامه داد: هدف از فعالیت اعضا در مراکز کانون صرفاً پرورش هنرمند و یا نویسنده توانمند نیست و در ارائه خدمات فرهنگی، هنری، ادبی و انجام سایر فعالیت‌ها در کنار کار تخصصی است.

وی با اشاره به نکوداشت روز جهانی معلولان در ۱۲ آذرماه تصریح کرد: افراد دارای معلولیت، همانند افراد عادی حق برخورداری از خدمات جامعه را دارند و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در ارائه فعالیت‌های خود به اعضای فراگیر و دارای نیازهای ویژه در کنار سایر اعضا توجه ویژه دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ