بصیرت مهمترین سلاح در جنگ ترکیبی با دشمنان است

اقتصاد ایران: سنندج- معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: بصیرت مهمترین سلاح در جنگ ترکیبی دشمنان است چرا که هرگونه غفلت از توطئه ها می تواند آسیب های فراوانی ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی روز پنجشنبه در گردهمایی معتمدین و متنفذین بسیج سنندج اظهار داشت: حرف زدن در خصوص بسیج حقیقتاً کار بسیار بزرگی است و در این مورد افرادی باید حرف بزنند که حرفی برای گفتن دارند، همان کسانی که شاهد جان دادن هم رزمان خود در جبهه‌های حق علیه باطل بودند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که امروز رنگ عوض کرده و شعار زن زندگی آزادی را سر می‌دهند، افزود: اینها همان کسانی هستند که هیچ ربطی با این موضوع ندارند و اینها همان‌هایی هستند که در زمان نه چندان دور به زنان این مرز و بوم رحم نمی‌کردند.

وی گفت: ۵۶۶ شهیده از ٧ هزار شهیده زن کشور متعلق به استان کردستان است که به دست همین جریان‌هایی که امروز شعار دفاع از زن را سر می‌دهند به شهادت رسیدند و اینها همان‌هایی هستند که ماموستاهای ما را سر سجاده مثله کردند و امروز حلقوم بعضی از این روحانی‌ها حلقوم احزاب و معاند شده است.

رمضانی خاطر نشان کرد: امروزه مهمترین و اصلی ترین گذاره از دید مقام معظم رهبری بصیرت است که در نتیجه تقوا و اخلاص به سرانجام خواهد رسید که باید در جنگ ترکیبی در برابر دشمن آن را به کار برد.

وی گفت: امروز ما باید قافله دار جهاد تبیین باشیم تا در این راه برای جوانان و نوجوانان، روزهای سختی را که دشمن در گذشته برای این کشور به بار آورده را بازگو کنیم.

رمضانی تأکید کرد: امروز عده قلیل منزوی آمده اند و خود را به شکل جمع کثیری نشان می‌دهند در حالی که پیش از این در پستوهای خود خزیده بودند و اکنون مجال عرض اندام پیدا کرده اند.

وی افزود: باید با حضور و با قدرت نمایی مردم انقلابی و بسیجیان این توطئه‌ها در هم کوبیده شود.

رمضانی بیان داشت: حرکت بسیج که توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی بنیان گذاشته شد امروز در بسیاری از نقاط و ملت‌های مستضعف به عنوان الگو بنیانگذاری شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان بیان داشت: امروز مرده خوارهای سیاسی فعال شده و به انقلابی که سراسر مجاهدت بوده و به سوی پیشرفت است، حمله می‌کنند و این در حالی است که دولت به استان کردستان نگاه ویژه دارد.

رمضانی گفت: امروزه اگر سر کرده گروهک‌های منحله به خیال خام خود شکست ایران و این انقلاب را نشانه رفته است باید بدانند که الگوی این انقلاب رسیدن به پیشرفت و هدف والای خود است.

وی افزود: امروز باید با امیدواری و مقاومت و افقی روشن به آینده کشور نگاه کنیم تا دشمن را یک بار دیگر ناکام بگذاریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ