ساخت ۱۱۵۹ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سراوان

اقتصاد ایران: زاهدان- مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از ساخت ۱۱۵۹ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی بیک مداح گفت: در حال حاضر یک هزار و ۱۵۹ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سراوان در قالب هشت پروژه با پیشرفت فیزیکی مطلوب در دست ساخت است.

وی از ساخت افزون بر هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سراوان خبر داد و اظهار داشت: سراوان از جمله شهرستان‌های استان است که بنیاد مسکن ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن را در آنها در دستور کار قرار داده است، به طوری که در حال حاضر پنج پروژه نهضت ملی در این شهرستان شامل ۹۷۸ واحد در شهر سراوان، ۲ پروژه با ۱۴۶ واحد در شهر محمدی و یک پروژه در سیرکان این شهرستان با ۳۵ واحد در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراوان در سطح ۴۳ هکتار اراضی که از سوی راه و شهرسازی استان به بنیاد مسکن واگذار شده است در حال احداث است، گفت: در برخی نقاط این شهرستان نظیر روستاهای زیارت، ولو و دشتوک که اراضی به روستاییان گرامی واگذار شده است، شاهد پیشرفت فیزیکی افزون بر ۶۰ درصد این طرح هستیم.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با آغاز مرحله جدید ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در استان، تاکنون بیش از ۱۵ هزار نفر از شهروندان سراوان در این طرح ثبت نام کرده‌اند که نشان از استقبال گسترده از این طرح در منطقه دارد.

بیک مداح افزود: همچنین از مجموع افراد واجد شرایط شناخته شده این شهرستان سیستان و بلوچستان، تاکنون یک هزار و ۱۲۵ متقاضی اقدام به واریز وجه اولیه کرده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن در رونق تولید و اشتغال گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همسو با سیاست‌های کلان کشور بر استفاده از توان پیمانکاران و تولید مصالح بومی تاکید دارد و در تلاش است در صورت همکاری شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن را در برنامه زمان بندی دوساله تکمیل و تحویل متقاضیان کند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در این راستا مطابق برنامه ریزی انجام شده نخستین واحدهای مسکن این طرح کلان ملی در سراوان در نیمه نخست سال آینده در شهر محمدی تحویل متقاضیان می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ