مجلس آماده همکاری برای تأمین اعتبارات حمایت از کسب‌و‌کارهای اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی است

اقتصاد ایران: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ضمن حمایت از فعالیت کسب‌و‌کارهای اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی گفت: دولت لایحه بدهد، در مجلس آماده هرگونه همکاری به منظور تأمین اعتبارات برای حمایت از کسب‌و‌کارهای اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی هستیم.

جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس  شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه حمایتی دولت برای کسب‌و‌کارهای اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی گفت: ما باید مدت‌ها پیش از این زمینه را برای حضور کسب‌و‌کارهای اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی فراهم می‌کردیم که در این زمینه غفلت داشتیم.

وی افزود: حمایت‌های دولت و تسهیلاتی که برای فعالیت کسب‌و‌کارهای اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی در نظر گرفته قابل تقدیر و قابل حمایت است اما باید این حمایت‌ها بیشتر شود.

کوچکی‌نژاد اظهار کرد: ما آمادگی داریم تا در صورتی که دولت لایحه بدهد برای تأمین اعتبارات به منظور ارائه تسهیلات به کسب‌و‌کارهای اینترنتی فعال در پیام‌رسان‌های داخلی قوانین لازم را تصویب کنیم و همکاری کافی با دولت در این زمینه داشته باشیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه فضای پیام‌رسان‌های خارجی برای کسب‌و‌کارهای اینترنتی ما امن نیست و کسب‌و‌کارهای اینترنتی ما باید در فضایی باشد که بتوانیم امنیت آن را به طور کامل تأمین کنیم تاکید کرد: باید زیرساخت‌های فنی لازم برای کسب و کارهای اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی فراهم شود و افراد فعال در این حوزه بتوانند با سهولت و راحتی بیش از پیش به فعالیت‌های خود در این حوزه بپردازند.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ