امیر نصیرزاده: دانشگاه جامع امام حسین(ع) با احصاء نظام مسائل کشور، مطالبات را پیگیری می‌کند

اقتصاد ایران: جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ارتباط دانشگاه جامع امام حسین(ع) با میدان، بسیار مشخص و جدّی است و اساتید و دانشجویان این دانشگاه با احصاء نظام مسائل کشور، مطالبات مورد نظر را پیگیری می‌کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به اتفاق امیر سرتیپ محمدحسن باقری معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح و هیئت همراه، از مراکز علم و فناوری، آزمایشگاه‌های مرجع و دانشکده‌های دانشگاه جامع امام حسین (علیه السلام) بازدید کردند.

امیر نصیر زاده در این بازدید گفت: حضور در دانشگاه جامع امام حسین (علیه السلام) برایم افتخارآمیز بود و این دانشگاه توانسته است اقدامات بسیار خوبی را انجام دهد و در نقش آفرینی و پیاده سازی منویات و انتظارات مقام معظم رهبری به طور کامل ورود کرده است و اگر این اثرگذاری به سایر دانشگاه‌های کشور تعمیم داده شود، می‌توانیم در تحقق تمدن سازی نوین اسلامی امیدوارتر باشیم.

وی افزود: من در بخش‌های مختلف و حوزه‌ی آزمایشگاهی این دانشگاه به طور واضح و جدّی موضوع تبدیل دانش به تولید را دیدم و ارتباط این دانشگاه با میدان، بسیار مشخص و جدّی است و اساتید و دانشجویان این دانشگاه با احصاء نظام مسائل کشور، مطالبات مورد نظر را پیگیری می‌کنند و باید سازوکاری مشخص شود تا این دانشگاه، الگوی دانشگاه‌های کشور، خصوصا دانشگاه‌های نیرو‌های مسلح شود.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تاکید کرد: من فقط بخش کوچکی از فعالیت‌های این دانشگاه را از نزدیک مشاهده کردم که همین مقدار، به اندازه یک دنیا کار انجام شده است که با جایی دیگر قابل قیاس نیست.

وی در پایان با تاکید بر اینکه به اعتقاد بنده دانشگاه جامع امام حسین(ع) رتبه اول در کشور دارا است گفت: بنده به عنوان یک ایرانی و یک هم رزم به وجود شما عزیزان در این دانشگاه افتخار می‌کنم و توصیه می‌کنم با امید همین رویه را ادامه دهید.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ