ششمین مسابقه کتابخوانی «هشت بهشت» برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: ششمین مسابقه کتابخوانی هشت بهشت با محوریت کتاب «امواج اراده‌ها» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین مسابقه از سومین دوره کتابخوانی «هشت بهشت» با محوریت کتاب «امواج اراده‌ها» نوشته راضیه عزیزی توسط سازمان جهاد دانشگاهی تهران برگزار می‌شود.

این کتاب خاطراتی از توان و اراده ایرانی به سمت خودکفایی و پیشرفت، است. به‌عبارتی تاریخ شفاهی پیشرفت انقلاب اسلامی یا «ایران پیشرفته» است که انتشارات راه یار این کتاب را که مجموعه‌ای از تاریخ معاصر ایران، خاطرات، مجموعه ایران پیشرفته، مجموعه تاریخ شفاهی پیشرفت انقلاب اسلامی است در ۲۸۰ صفحه چاپ و منتشر کرده است.

امواجِ اراده‌ها، دست‌چینی از خاطرات است که گوشه‌ای از دستاوردها و پیشرفت‌های درخشان انقلاب اسلامی را کالبدشکافی می‌کند و می‌خواهد به ما بگوید از چه راهی آمده‌ایم؟ و کجا ایستاده‌ایم؟ و به کدام سو باید برویم؟. همه خاطرات مستندی که پیشرفت‌ها و دستاوردها را اثبات می‌کردند، لابه‌لای خبرها و تحلیل‌های روزمره و کلیشه‌ای گم شده بودند و پیدا کردن و بیرون‌کشیدن آن‌ها کار سخت و البته مهمی به‌نظر می‌رسید. خاطرات فراوان و متنوع بودند. گاهی جنس‌شان نظامی بود و گاهی هسته‌ای، گاهی پزشکی و گاهی صنعتی، گاهی حرف از فن‌آوری‌های دانش‌بنیان به میان می‌آمد و گاهی هم مدیریت و دیپلماسی. هرچند خاطرات گردآوری شده تمام آنچه باید نیست، اما به‌قدر وسع، تلاش کردیم تا مجموعه متنوعی از خاطرات را جمع‌آوری و بازنویسی کنیم تا با مرور آن‌ها، اندک حسی به اراده و توانمندی مردان و زنان این سرزمین پیدا کنیم و راه رسیدن به حقایق برای‌مان هموارتر شود.

مسابقه آنلاین این کتاب روز جمعه ۲۵ آذرماه از ساعت ۹ تا ۲۴ برگزار می‌شود همچنین به دانشجویان برگزیده این دوره از مسابقات جوایز ۵ میلیون ریالی و بن تخفیف کتاب (با شرایط ویژه) اهدا می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ