ساخت ۳۵۰ مدرسه توسط خیرین در همدان

اقتصاد ایران: رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همدان از ساخت ۳۵۰ مدرسه توسط خیرین در همدان خبر داد و گفت: 90 پروژه نیز در دست اقدام است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،علی فراهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی نسبت اقدام نیک مدرسه‌سازی اظهار کرد: در حال حاضر خیرین مدرسه‌ساز استان بیش از ۳۵۰ پروژه را ساخته و تحویل داده‌اند که اقدام ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه دولت نیز سه برابر تعهد خیرین در کشور  مدرسه می‌سازد اما باز هم نیاز به ساخت فضاهای آموزشی داریم گفت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز وقتی در سال ۷۷ با مدیریت مرحوم حافظی آغاز به کار کرد، به مرور شهرهای زیادی این مجمع را تشکیل دادند و اقدامات مهمی در کشور انجام شد که در استان نیز شاهد اثرگذاری آن بودیم.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همدان با تاکید به اینکه مجمع خیرین مدرسه ساز بزرگترین سازمان مردم‌نهاد است که خیرین زیادی در آن ورود کرده و خوشبختانه ۳۵ درصد مدارس کشور توسط خیرین ساخته شده است افزود: در سطح استان همکاری ۹۰۰ خیر را داشتیم که ۲۴۶ نفر از آنها مدرسه ساختند.

وی با اشاره به اینکه از سال ۷۷، ۳۵۰ پروژه با بیش از ۲۵۶ هزار متر مربع و ۲ هزار و ۱۴۸ کلاس درس تعهد خیرین استان بوده است عنوان کرد: در این چند سال اخیر خیرین مدرسه‌ساز استان به خوبی ورود کردند و مدارسی ایجاد شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همدان عنوان کرد: سال ۱۴۰۰، ۶۰ میلیارد تومان تعهد خیرین بود که تحقق یافت و امیدواریم امسال نیز با برگزاری جشنواره‌ها این تعهد به ۸۰ میلیارد تومان برسد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۲ پروژه در دست اقدام داریم که ۴۵۲ کلاس درس را شامل می‌شود تاکید کرد: برای این پروژه‌ها ۱۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

 فراهانی با بیان اینکه بنیاد برکت نیز ۸۵ پروژه در تعهد داشته که ۵۱ پروژه را تحویل داده  و ۲۴ پروژه نیز در دست ساخت است افزود: امیدواریم دولت نیز به تعهدات خود عمل کنند و هرچه زودتر پروژه‌ها تحویل داده شوند.

وی با تاکید به اینکه  امیدواریم سیاست‌های آموزش و پرورش طوری باشد که به پرورش دانش‌آموزان هم بپردازیم و آموزش‌ها بیش از آن چیزی باشد که در دروس آنهاست، خواستار توجه به این موضوع شد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همدان بیان کرد: در تقسیم اعتبارات امیدوارم به مناطقی که خیرین کمی داشتند، توجه ویژه شود چرا که اگر اعتبار به نسبت آورده خیرین باشد، به دانش‌آموزان برخی از مناطق ظلم خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ