ارائه توانمندی‌ها درحوزه تجهیزات آزمایشگاهی و پژوهشی

اقتصاد ایران: شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های حوزه علوم شناختی دستاوردهای فناورانه خود را در دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات ومواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، بر اساس فراخوانی که ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی ارائه کرده، شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌های فعال درحوزه‌های گوناگون علوم و فناوری شناختی می توانند محصولات و دستاوردهای فناورانه خود در این حوزه را در دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی " ایران ساخت" عرضه و به نمایش گذارند.

دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی«ایران‌ساخت» همزمان با هفته پژوهش و بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار کشور از 19 تا 22 آذرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران در 14 بخش موضوعی نفت و پتروشیمی، برق، الکترونیک و نرم‌افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط‌زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی، مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی و زیست مواد، تجهیزات آزمون صنعتی، خدمات کالیبراسیون و تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی مدارس برگزار می شود.

حضور قطعی ثبت‌ نام کنندگان در نمایشگاه پس از تأیید فنی محصولات آنها ومحرز شدن نقش آنان در بومی‌سازی و دستیابی به فناوری ساخت و یا تولید محصولات امکان‌پذیر خواهد بود.

محصولات با در نظر گرفتن شرایط دانش‌بنیانی و دو سنجه سطح فناوری ذاتی و میزان بومی‌سازی، ارزیابی و سطح‌بندی می‌شوند و شرکت‌ها می‌توانند دستورالعمل ارزیابی فنی محصولات را در سایت نمایشگاه مشاهده کنند.

شرکت‌های عرضه‌کننده تجهیزات و مواد آزمایشگاهی می‌توانند فرآیند مربوط به ثبت‌ نام شرکت و ثبت محصول را در سایت نمایشگاه آغاز کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ