روسیه خواستار محصولات های‌تک کشاورزی ایرانی

اقتصاد ایران: مدیر خانه نوآوری و فناوری روسیه از تعامل فناورانه ایران و روسیه خبر داد و گفت: روس‌ها خواستار محصولات فناورانه کشاورزی ایران خصوصا در حوزه دام و طیور هستند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،دکتر مهدی دیلم صالحی  با اشاره به همکاری ایران با روسیه در زمینه کشاورزی گفت: در حال حاضر ارتباطات ایران و روسیه در زمینه صادرات محصولات کشاورزی غیر های-تک وجود دارد.

وی با بیان اینکه به واسطه خانه نوآوری، برخی محصولات های-تک در معرض نمایش گذاشته شده اند که این می تواند باب همکاری ایران و روسیه را فراهم کند، گفت: وقتی یک محصول از سوی روسیه درخواست می شود و متقاضی و بازدیدکننده با محصولات دیگر در خانه نوآوری روبرو می شود، می تواند درخواست آنها را بیشتر کند.

وی با بیان مثالی گفت: روس ها خواستار یک محصول کشاورزی بودند و زمانی که با مکمل های دام و طیور در شوروم خانه نوآوری مواجه شدند تصمیم گرفتند که از این محصولات نیز بهره ببرند و این فرصت خوب صادراتی برای شرکتهای دانش بنیان حوزه کشاورزی، دام و طیور محسوب می شود.

وی با اشاره به خانه نوآوری ایران در روسیه گفت: امسال فعالیت این خانه نوآوری بیش از گذشته خواهد شد زیرا در دیدار اخیر شرکتهای دانش بنیان ایرانی با شرکتها و تجار روس، تفاهمات خوبی صورت گرفته و شرایط جدید فدراسیون روسیه هم نویدبخش توسعه تعاملات است.

صالحی گفت: زیرساخت خانه نوآوری در جهت تسهیل امر صادرات محصولات دانش بنیان و فناور است و دو سرویس اصلی به شرکت‌های دانش بنیان ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه سرویس‌های اصلی کمک کننده از طریق خانه‌های نوآوری و فناوری به شرکت‌های دانش بنیان شامل خدمات نرم افزاری و سخت افزاری است، بیان کرد: خدمات سخت افزاری اعم از شوروم کالا و دستاوردهای دانش بنیان در نمایشگاه عرضه محصولات، فضای کار اشتراکی، فضای کار اختصاصی، سالن جلسات و امکانات برگزاری جلسات B۲B است.

وی اضافه کرد: خدمات نرم افزاری شامل تحقیقات بازار، بازاریابی، یافتن شریک تجاری، برگزاری دوره‌های آموزشی و منتورینگ و اخذ استانداردها و مجوزهای ورود به بازار و خدمات حقوقی و عقد قرارداد می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ