تحول علمی ضامن حفظ استقلال و آزادی درایران است

اقتصاد ایران: اردبیل - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: افزایش تولید علم و تحول علمی در کشور ضامن حفظ استقلال و آزادی ایران است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،رضا قاسمیان ظهر چهارشنبه در مراسم زنگ استکبار در مدرسه شاهد اردبیل اظهار کرد: شرط اول آزادی هر کشور استقلال آن است و ما در ۴۴ سال گذشته برای حفظ این آزادی و استقلال در برابر تمام شیطنت‌های غرب ایستاده‌ایم.

وی به شعار نه شرقی و نه غربی در اولین روزهای انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: مادبا انتخاب این شعار در نگاه به کشورهای استکباری و استعماری ثابت کردیم اجازه ندهیم از این پس به کشور ما نگاه از بالا به پایین داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه طمع سلطه‌گران در ۴۴ سال بعد از انقلاب به کشور را شاهد هستیم، ادامه داد: سال ۵۷ مردم ایران با تکیه بر اسلام اصیل و حقیقی با شعارهای دینی و قرآنی علیه استکبار به پا خاستند و این اندیشه سلطه‌گری را برای همیشه به دست تاریخ سپردند.

قاسمیان حفظ استقلال در کشور را ضامن دستیابی به آزادی اعلام کرد و افزود: دشمنان همواره از ایران قوی و مستقل هراس دارند چرا آنها می‌خواهند تمام کشورها مستعمره و زیردستشان باشند.

وی بیان کرد: امروز دانش‌آموزان و دانشجویان ما در سنگر جهاد علمی باید این استقلال و عظمت ایران را حفظ کرده و اجازه دست‌اندازی به کشورهای شرق و غرب را به ایران ندهند.

قاسمیان شعار مرگ بر آمریکا را مرگ بر تفکر سلطه‌گری آنان دانست و اظهار کرد: روز ۱۳ آبان در واقع روز اعلان آزادی و استقلال کشور با تکیه بر علم و دانش نوین است.

وی با بیان اینکه ایران در سایه انقلاب اسلامی در حال رسیدن به یک کشور توسعه یافته است، خاطرنشان کرد: استکبار می‌خواهد با حربه‌های متعدد در کشور آشوب ایجاد کند و در وقایع اخیر نیز قصد کشاندن جامعه دانش‌آموزان به مهلکه جدید را داشت‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل سلاح علم را سلاحی برنده در برابر تمام این حربه‌ها دانست و گفت: مطالعه، رابطه صمیمی با خدا و فعالیت های ورزشی سپری مستحکم در برابر اندیشه‌های منحط غرب است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ