گام تازه سعودی‌ها در مسیر سازش ؛

اجلاس اقتصادی ریاض میزبان یک بانکدار صهیونیست

اقتصاد ایران: عربستان سعودی در گام دیگر خود برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در اجلاس سرمایه گذاری ریاض میزبان رئیس یک بانک صهیونیستی شده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از رویترز،  رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که «سامر حاج یحیی» رئیس بانک لئومی رژیم صهیونیستی  شامگاه دوشنبه دوم آبان ماه وارد ریاض پایتخت عربستان سعودی شد.

این مسئول رژیم صهیونیستی قرار است فردا پنجشنبه در  پنجمین اجلاس سرمایه گذاری در ریاض و در جلسه ای باعنوان «تغییرات بانکی در جهان و سرمایه‌گذاری اقتصاد جهانی بعد از همه‌گیری» سخنرانی کند.

در حالی که بانک لئومی، یکی از دو بانک بزرگ رژیم صهیونیستی، از اظهار نظر در این خصوص خودداری کرده است اما سازمان دهندگان کنفرانس سرمایه گذاری آینده قصد حضور سامر حاج یحیی، رئیس بانک لئومی را تایید کردند.

در روز اول کنفرانس تعدادی از مدیران ارشد وال استریت از جمله جیمی دیمون، مدیر عامل جی پی مورگان و دیوید سولومون، رئیس گلدمن ساکس و تعدادی از مهمانان حضور داشتند.

در همین حال، شاچار ساگیو، ورزشکار المپیکی صهیونیست، قرار است در مسابقات سوپرلیگ سه گانه که آخر هفته در عربستان سعودی برگزار می شود، شرکت کند و او اولین صهیونیستی باشد که پس از ورود به این کشور با ویزای ویژه، در این کشور مسابقه می‌دهد.

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی دو روز پیش در سخنانی فاش کرد که عادی‌سازی روابط برخی از کشورهای عربی با تل‌آویو با موافقت و چراغ سبز عربستان سعودی صورت گرفته است و ریاض در مسیر سازش تدریجی با این رژیم گام نهاده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ