نخست وزیر روسیه اعلام کرد:

روسیه از طرح خود برای مقابله با تحریم‌ها رونمایی کرد

اقتصاد ایران: نخست وزیر روسیه طی اظهاراتی اعلام کرد که دولت این کشور فهرستی از اقدامات را با هدف مقابله با تأثیر تحریم‌های اعمال شده توسط ایالات متحده و متحدانش آماده کرده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از راشاتودی، میخائیل میشوستین، نخست وزیر روسیه روز سه شنبه طی اظهاراتی اعلام کرد که دولت این کشور فهرستی از اقدامات را با هدف مقابله با تأثیر تحریم‌های اعمال شده توسط ایالات متحده و متحدانش آماده کرده است.

این طرح شامل بیش از 100 ابتکار و اقدام است که مجموع بودجه برای اجرای آنها حدود 1 تریلیون روبل (9 میلیارد دلار) برآورد شده است.

میشوستین گفت: بر اساس دستورات (ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه)، طیف وسیعی از اقدامات آماده شده است که بسیاری از آنها در پیش نویس برنامه اقدامات اولویت دار گنجانده شده است.

وی افزود: این یک طرح بسیار منعطف است و بسته به شرایط به طور مداوم به روز می شود و در مراحلی صادر می شود.

به گفته نخست وزیر روسیه، این طرح شامل اقدامات حمایتی دولت این کشور از مشاغل کوچک و متوسط ​​و همچنین شرکت‌های تدارکاتی سیستمی و دولتی است.

مقامات روسیه قصد دارند از شرکت های کشاورزی، گردشگری، فرهنگی، علمی، پزشکی، توسعه نرم افزار، تهیه غذا، تولید مواد غذایی، مبلمان، پوشاک و بازرگانی حمایت کنند.

روسیه همچنین قصد دارد به شرکای خود در اتحادیه اقتصادی اوراسیا (EAEU) فرصتی برای افزایش محدودیت واردات کالاهای بدون عوارض گمرکی در چارچوب تجارت الکترونیک ارائه دهد.

میشوستین گفت که این امکان حداکثر دسترسی ممکن را به منابع و کالاهای ضروری می دهد و تاکید کرد که تحریم های مربوط به اوکراین مانع همکاری و ادغام در این اتحادیه نخواهد شد.

به گفته نخست وزیر روسیه، پیش نویس این طرح قرار است در جلسه آتی دولت به تصویب برسد و برخی از اقدامات تا پایان مارس معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ