رازهایی برای داشتن قفسه فلزی ارزان که فقط جهان دژ به شما میگوید !

اقتصاد ایران: امروزه صنعت قفسه بندی فلزی مزیت ها و فرصت های زیادی را برای تجاری سازی و بهینه سازی صنعت قفسه بندی انبار نسبت به سال های گذشته فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، با توجه به پیشرفت تکنولوژی و طراحی های مختلف در زمینه ساخت و نصب قفسه های فلزی، به جرات می توان گفت که دیگر قفسه های چوبی و پلاستیکی جای خود را از دست داده و جای خود را به این نوع سیستم های قفسه بندی ( قفسه فلزی) داده اند. در ادامه با جهان دژ همراه باشید تا نکاتی در مورد قفسه فلزی ارزان و به صرفه را به شما بگوید.

ویژگی اصلی قفسه های فلزی:

قفسه های فلزی ویژگی های زیادی مانند مقاومت در برابر ضربه، سایش، خوردگی و رطوبت دارند.

از طرفی قفسه های فلزی از دوام، استحکام و امنیت بالاتری نسبت به سایر قفسه های مشابه برخوردار بوده و بسته به نیاز کاربر در دسترس هستند.

مزایای قفسه های فلزی:

مزیت اصلی قفسه های فلزی این است که دارای اندازه ها و طرح های مختلف برای استفاده در انبارهای قفسه بندی و سازماندهی کالاهای مستعمل و دسترسی آسان به تمامی طبقات قفسه ها می باشد که به تسریع دسترسی و تدارکات کالا و مواد کمک می کند.

همچنین قفسه های فلزی برای حداکثر استفاده از فضا به صورت افقی و عمودی و قابلیت بارگیری و تخلیه دستی یا مکانیکی از تمامی طبقات با قابلیت کاهش و افزایش، جابجایی و جابجایی سیستم قفسه بندی از نقطه ای به نقطه دیگر امکان پذیر است.

همچنین از مهم ترین ویژگی قفسه های فلزی قیمت مناسب این قفسه ها به نسبت کارایی که دارند می باشد، البته  نکته قابل بررسی در قیمت این قفسه های فلزی نوع کاربرد قفسه، وزنی که با توجه به کاربری تحمل میکنند, جنس قفسه ها، ابعاد و تعداد طبقات این قفسه های فلزی است که به هریک از آنها به طور جداگانه خواهیم پرداخت.

نوع کاربری قفسه های فلزی:

قفسه های فلزی با توجه به اینکه در کجا قرار است مورد استفاده قرار گیرند و میتوانند جنس های مختلفی داشته باشند.

قفسه هایی برای نگهداری مواد غذایی

قفسه های آرشیو ادارات و سازمان ها

قفسه بندی کتابخانه های عمومی و بزرگ

قفسه برای مغازه و فروشگاه های مختلف

استفاده از قفسه های فلزی در مغازه ها و هایپر مارکت ها

قفسه های نگهداری کارخانجات صنعتی و نیمه صنعتی

استفاده از قفسه های فلزی در انبارهای منازل و محیط های زندگی

قفسه های ذخیره سازی برای کارخانه های تولید لوله و اتصالات، چوب و نئوپان

قفسه بندی و چیدمان محصولات کارخانجات ابزارسازی و قطعات یدکی

چه فاکتورهایی در در قیمت گذاری قفسه های فلزی برای ما مورد اهمیت و قابل بررسی است ؟؟؟

قفسه های فلزی برروی نبشی هایی که سوراخ کاری شده اند و به دیوار هایی که مدنظر هستند و وصل میشوند نصب میگردند ,به دلیل همین سوراخ کاری های فراوان شما شرایط ایده آل تری برای انتخاب ارتفاع قفسه ها خواهید داشت و میتوانید با درنظر گرفتن ارتفاع محصول و کالایی که دردرون این قفسه های فلزی می گذارید ارتفاع را برای خودتان تنظیم کنید .قفسه های فلزی با توجه به کاربری که دارند میتوانند از جنس آهن هایی با گرماژپایین تا فولاد هایی بسیار سخت طراحی و نصب شوند .این قفسات تا ارتفاع 9متر قابلیت نصب را خواهند داشت.

و نکته بسیار مهم برای خرید واستفاده از این قفسه ها این است که در بازار فعلی اصولا این قفسات را به صورت کیلویی برای محاسبه قیمت برای شما درنظر می گیرند.

قفسه بندی پالت راک

با توجه به توضیحاتی که تا این جای کار دادیم یعنی برای داشتن یک قفسه فلزی مناسب و کارآمد با قیمت مناسب باید توجه کنیم که دردرون این قفسات چه ابزار ووسایلی را خواهیم گذاشت و چه وزنی را قرار است این قفسه ها تحمل کنند این نکته برای ما در انتخاب جنس قفسه فلزی بسیار حائزاهمیت خواهد بود قطعا جنس قفسه ای که قرار است در یک سوپر مارکت نصب شود تا با یک محل صنعتی و یا یک مغازه لاستیک فروشی تفاوت خواهد داشت ,به مراتب قیمت این قفسه ها نیز باهم متفاوت خواهد بود .قفسه ها به دلیل شرایط نبشی هایی که در بالا توضیح دادیم قابلیت نصب تعداد بالایی قفسه را خواهند داشت. پس بهتر است ارتفاع وسایلی که قرار است در این قفسه های فلزی باشد را درنظر گرفته و با کارایی بالاتر در جهت نصب آن ها اقدام کنید .همین نبشی ها قدرت عمل شما را بالا خواهند برد.

فرض کنید برای اجناس سنگین مثلا قطعات ماشین های سنگین به جای استفاده از قفسه های فلزی با جنس فولاد از قفسه هایی با فلزات سبک استفاده کنیم چه خواهد شد ؟هم قفسه فلزی مستهلک می گردد و هم اجناس و سرمایه ما درخطر خواهد بود .گاهی خرید اولیه ارزان هم برایمان ممکن است گران تمام شود.

حال با انتخاب یک قفسه فلزی مناسب با جنسی مناسب که تحمل وزن کالاهای مورد نیاز مارا خواهد داشت وبا درنظر گرفتن ابعاد و ارتفاع اجناس بهترین قفسه بندی را خواهیم کرد و این یعنی با توجه به ارزش کالایی که قرار است در آن ها قراردهیم قفسه مناسب با قیمت مناسب تهیه خواهیم کرد.

منبع: https://jahandozh.com

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ