سامسونگ دوباره اپل را به سخره گرفته است؟

اقتصاد ایران: سامسونگ در رقابت با اپل قصد دارد پارچه مخصوص تمیز کردن محصولات خود را به بازار عرضه کند ولی با این تفاوت که می‌خواهد آن را به ۱۰۰۰ نفر اول که برای دریافتش ثبت‌نام می‌کنند، به رایگان هدیه دهد تا عملکرد متفاوتی نسبت به اپل داشته باشد.

به گزارش صبحانه به نقل از دیجیاتو، سامسونگ در رقابت با اپل قصد دارد پارچه مخصوص تمیز کردن محصولات خود را به بازار عرضه کند ولی با این تفاوت که می‌خواهد آن را به ۱۰۰۰ نفر اول که برای دریافتش ثبت‌نام می‌کنند، به رایگان هدیه دهد تا عملکرد متفاوتی نسبت به اپل داشته باشد.

ماه گذشته اپل پارچه گران قیمت مخصوص تمیز کردن محصولات خود را با قیمت ۱۹ دلار معرفی کرد و کاربران نیز از آن استقبال کردند تا جایی که موجودی آن به سرعت به اتمام رسید. حالا سامسونگ با هدف قرار دادن اپل می‌خواهد به ۱۰۰۰ نفری که برای تهیه این پارچه ثبت‌نام می‌کنند، آن را بطور رایگان هدیه دهد.

البته ظاهرا پیشنهاد عرضه پارچه تمیزکننده به صورت رایگان فعلا قرار است تنها در آلمان انجام شود. هنوز مشخص نیست این عرضه رایگان تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و آیا ممکن است کره‌ای‌ها در سال ۲۰۲۲ پارچه تمیزکننده خود را به فروش برسانند یا کماکان رویکرد عرضه رایگان را ادامه دهند.

ابعاد این پارچه تمیزکننده ۲۰ در ۲۰ سانتی‌متر است و ابعاد بزرگتری نسبت به محصول اپل دارد. تبلیغات مربوط به این پارچه تمیزکننده تنها در آلمان به اشتراک گذاشته شده و شاید در سال آینده سامسونگ آن را برای کاربران کشورهای دیگر هم درنظر بگیرد.

این اولین باری نیست که سامسونگ در قبال فعالیت‌های اپل واکنش نشان می‌دهد. برای مثال در گذشته کره‌ای‌ها حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از آیفون‌ها را به سخره گرفتند، اما بعد خودشان در چنین مسیری گام برداشتند. علاوه بر این، اپل تصمیم به حذف شارژر از جعبه آیفون‌ها گرفت که دوباره واکنش سامسونگ را در پی داشت، اما در ادامه شارژر هم از جعبه پرچمدارهای کره‌ای‌ها حذف شد.

حالا هم نوبت به پارچه تمیزکننده رسیده، البته شاید در سال ۲۰۲۲ سامسونگ تصمیم بگیرد چنین پارچه‌ای را البته با قیمتی کمتر از ۱۹ دلار اپل روانه بازار کند. باید منتظر ماند و دید کره‌ای‌ها چه برنامه‌ای در سر دارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ