«دیوار نامرئی» منتشر شد/داستان یک بچه‌وسطی و خیال‌پردازی‌هایش

اقتصاد ایران: رمان نوجوان «دیوار نامرئی» نوشته امیلی رودا با ترجمه محبوبه نجف‌خانی توسط انتشارات مدرسه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه، رمان نوجوان «دیوار نامرئی» نوشته امیلی رودا با مضمونی مبنی بر اهمیت بنیاد خانواده و بحران دوران بلوغ با ساختاری فانتزی، به‌تازگی با ترجمه محبوبه نجف‌خانی توسط انتشارات مدرسه منتشر شده است.

داستان فانتزی «دیوار نامرئی» درباره پسری به نام پاتریک است که خواهری بزرگ­تر و برادری کوچک­تر از خود دارد و مثل همه بچه وسطی‌ها، احساس می­‌کند به اندازه­ فرزندان دیگر مورد توجه خانواده قرار نمی‌­گیرد و به همین دلیل حس تنهایی دارد. پاتریک که عاشق هیجان بازی­‌های کامپیوتری است، روزی هنگام بازی کامپیوتری ناگهان بازی قطع می‌­شود و شخصی روی صفحه نمایش ظاهر می‌­شود و از یک مسابقه­ تلویزیونی با جایزه یک میلیون دلاری خبر می­‌دهد و می­‌گوید که مسابقه هر شنبه، ساعت ۱۰، در کانال هشت تلویزیون برگزار می­‌شود.

شرکت­ کننده برای بردن جایزه، باید معماهایی شعرگونه را حل کند و به جست­‌و­جوی اشیایی گمشده­ برود. عجیب این­که، در شهر آن­ها چنین کانال و مسابقه‌­ای وجود ندارد. تا این که روز شنبه پاتریک با مادرش به مرکز خرید دهکده می‌­رود. در یکی از فروشگاه­‌ها، یک تلویزیون روشن می­‌بیند. کانال هشت را می‌­زند و یک­دفعه، همان مجری روی صفحه ظاهر می­شود و پاتریک  را به مسابقه دعوت می­‌کند. پاتریک می‌پذیرد و یکباره همه جا تاریک می‌­شود و پس از چند ثانیه، خود را داخل سالن  مسابقه می­‌بیند. پاتریک نمی‌­داند که چطوری از آنجا سر­در­آورده است، تا این که مدیر برنامه، رازی را برایش فاش می­‌کند: «دیواری نامرئی بین دنیای ما و شما وجود دارد، اما شما از وجود این دیوار خبر ندارید!»

مخاطب با خواندن داستانی هیجان ­انگیز و پُراوج و فرود، با شخصیت اصلی داستان همراه می­‌شود، به جهان موازی سفر می­‌کند، با معماها دست و پنجه نرم می­‌کند و به نوعی آزمون گذار از دوران بلوغ را طی می­‌کند.

 کتاب «دیوار نامرئی» در ۲۰۸ صفحه رنگی و با قیمت ۳۵۰۰۰ تومان توسط انتشارات مدرسه روانه کتابفروشی‌ها شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ