شما برنده این دوره باشید!

برای برنده شدن در چهل و سومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه ریالی و ارزی بانک ملی ایران و شرکت در قرعه کشی جوایز ارزنده و ویژه آن تا پایان مرداد ماه سال جاری فرصت دارید.

  • ۱۴۰۲/۰۴/۲۶ ۱۹:۲۲:۵۴
  • 153378

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ترکیب سبد جوایز چهل و سومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی و ارزی بانک ملی ایران اعلام شد و جایزه ویژه این دوره از قرعه کشی، 1307 فقره کمک هزینه خرید خودرو به ارزش یک میلیارد ریال است.

همچنین 1307 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه هر یک به ارزش 500 میلیون ریال در کنار 1307 فقره کمک هزینه سفر به کربلای معلی هر یک به ارزش 150 میلیون ریال و 1307 فقره کمک هزینه سفر به مشهد مقدس هر یک به ارزش 100 میلیون ریال برای شرکت کنندگان در قرعه کشی در نظر گرفته شده است.

1307 فقره کمک هزینه تحصیلی هر یک به ارزش 50 میلیون ریال نیز بخش دیگری از جوایز چهل و سومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران است.

باز بودن حساب، داشتن حداقل موجودی 500 هزار ریالی در روز قرعه‌کشی، حفظ حداقل موجودی حساب به مدت سه ماه یا 90 روز متوالی در طول دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی شرایط لازم برای شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشی و اعطای جوایز خواهد بود.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: