اسبقیان: تصمیم گیری درباره تغییرات در پرسپولیس از جمله مدیرعامل برعهده هیات مدیره است

اقتصاد ایران: معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: انتخاب شکوری به عنوان عضو هیات مدیره پرسپولیس با مطالعه بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شروین اسبقیان در حاشیه برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: طبیعی است باشگاه هایی مانند استقلال و پرسپولیس هزینه های زیادی دارند و لازم است که این هزینه ها تامین شود. بخشی از آن با تدابیر هیات مدیره و مدیران عاملی که حضور پیدا می کنند، باید تامین شود و تدابیر لازم را اتخاذ کنند. ما هم در وزارت ورزش حامی هستیم و نظارت هم می‌کنیم که مسائل شان حل و فصل شود.

وی در مورد اینکه در گذشته و در زمان حضور شکوری شاهد خروج ستاره ها از تیم بودیم و آیا انتخاب شکوری با مطالعه بوده است یا خیر، گفت: قطعا با مطالعه بوده و شکوری سال‌ها در پرسپولیس حضور داشته و اگر مواردی هم بوده وزارت ورزش نظارتش را دارد و هرجا که لازم باشد، ورود خواهد کرد.

معاون وزیر ورزش در مورد وضعیت درویش و مدیریت پرسپولیس گفت: هیات مدیره ای که مستقر می‌شود در این باره تصمیم گیری خواهد کرد.

وی در مورد اینکه گفته می شود نفراتی مانند طاهری با وزیر ورزش جلسه داشته است، گفت: من به عنوان معاون قهرمانی الان از شما می شنوم و چنین جلساتی نداشتیم. تصمیم گیری در مورد باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل باشگاه توسط هیات مدیره انجام می شود.

معاون وزیر ورزش در مورد مشکل مالیاتی استقلال و پرسپولیس گفت: در این خصوص بحث شد. بخشی از این مالیات ها را پیگیری کرده اند و کم شده است و دلبری عضو هیات مدیره در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد.

اسبقیان در مورد اینکه بخشی از منابع سرخابی ها در AFC بلوکه شده و اقدام شما در این خصوص چیست؟ گفت: این یک حرکت ناجوانمردانه از سوی استکبار جهانی است. ورزش که سیاسی نیست. یک باشگاهی به نام پرسپولیس مقامی کسب می کند و بچه ها زحمت می‌کشند، اما پاداش‌های آنها در اوج ناجوانمردی بلوکه می‌شود. ما دنبال می کنیم و باید دنیا این را بداند که کشور ما مظلومانه مورد تهاجم اسکتبار جهانی قرار می گیرد.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ