خبرخوب| ما میلیونی پای کار انقلابیم!

اقتصاد ایران: خبرخوب امروزمان سرتاسرافتخار ‌آفرینی ملتی است که یک روز دلشان می‌خواست سرنوشت‌شان را تغییر دهند. ملتی که زنجیرهای استبداد و ظلم را از گوشت و استخوان کشورش جدا کرد تا برای همیشه فرزندان رشد کرده در دامنش حماسه‌آفرینان زمان باشند.

گروه خبرخوب:« خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملتی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند» آیه 11 سوره رعد حتما به چشم و گوش‌تان حسابی آشناست و شاید تفسیرش حال امروز ما باشد. 45 سال پیش ما همان ملتی بودیم که دلمان تغییر خواست، تعالی خواست و رشد. ملتی که زنجیرهای استبداد و ظلم را  از گوشت و استخوان کشورش جدا کرد تا برای  همیشه فرزندان رشد کرده در دامنش حماسه‌آفرینان زمان باشند.

حواستان هست حماسه آفریدیم؟!

از خیلی وقت پیش مثل همیشه از تمام تریبون‌هایشان استفاده کردند تا با زبان بی‌زبانی به مردم ما بگویند راهپیمایی نرید! نشستند و برای مردم ما آسمان ریسمان بافتند که پشت‌پا بزنند به راهپیمایی 22 بهمن و جشن انقلابی که سال‌ها خار چشم‌شان شده. یک بار پای حادثه تروریستی کرمان را وسط کشیدند و شدند دایه مهربان‌تر از مادر که آی مردم نکند در این مراسم شرکت کنید و بلایی سرتان بیاید، بار دیگر مشکلات اقتصادی را پیش کشیدند و سعی کردند با ناامید کردن‌مان، جای خالی‌مان در صف‌های راهپیمایی را ببینند و کیف کنند.
اما حواس‌شان نبود اینجا کسی گوش شنوا برای حرف‌های پوچ و بیهوده ندارد. کسی خام حرف‌هایشان نمی‌شود مخصوصا در کشور و با مردمی که انقلاب‌شان بیداری اسلامی ملت‌ها را رقم زد. از چشم حسودان ایران‌مان دور، امسال براساس آمار جمع آوری شده، ما  دوباره حماسه آفریدیم و به طور متوسط بیش از ۲۰ درصد افزایش حضور مردم را نسبت به سال قبل داشتیم، حتی در برخی از استان‌ها هم افزایش حضور مردم بیش از ۵۰ درصد گزارش شده است. خیالتان تخت جشن این انقلاب هر سال باشکوه‌تر است.


حضورمان در راهپیمایی 22 بهمن امسال هم حماسه ساز شد

 

هت‌‌تریک قهرمانی دختران فوتسال

شما هم خبردار شدید؟! به گوش‌تان رسید دختران ایران‌مان چه کردند؟! جشن پیروزی انقلاب اسلامی این‌بار با حماسه‌سازی دختران ایران قشنگ‌تر شد، آن هم با چاشنی جام قهرمانی‌ای که برای بار سوم بالای سر بردند و هت‌تریک کردند. حرف و حدیث‌ها که پشت سر دختران ما و آزادی‌شان زیاد است اما همین یک قاب قهرمانانه در روز پیروزی انقلاب باشد جواب هرکسی که نمی تواند زن ایرانی را روی سکوهای نخست دنیا ببیند.
 روز گذشته تیم ملی فوتسال زنان ایران حریفش را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد و برای بار سوم عنوان قهرمانی تورنمنت فوتسال زنان کافا را به دست آورد. تیم فوتسال زنان کشورمان در جریان این مسابقات با اقتدار ٥ بر یک ازبکستان، ١١ بر  صفر قرقیزستان و ٩ بر صفر ترکمنستان را مغلوب کرده بود. ملی‌پوش خوب کشورمان سارا شیربیگی نیز با ۱۲ گل زده عنوان خانم گلی این مسابقات را از آن خود کرد.


تصویری از تیم ملی فوتسال دختران ایران پس از قهرمانی

وقتی پای ماشین‌عروس هم به راهپیمایی باز شد!  

جشن عروسی‌شان را آورده بودند تا با یک ایران شادی‌اش را شریک باشند، تقویم را گشته بودند و چه تاریخی بهتر از روزی که جشن سربلندی و افتخار ایران‌مان است؟! صحبت از زوج‌‌های کرجی است که به افتخار وطن پای سفره عقد نشستند و عهد و پیمان بستند. زوج‌هایی که تصویر راهپیمایی ماشینی‌شان در خیابان‌های کمالشهر حسابی دست به دست چرخید و کیف مردم را کوک کرد البته با ماشین عروس!
پرچم سه رنگ کشورمان دیروز زینت‌بخش ماشین زوج‌هایی شد که در 22 بهمن جشن گرفتند و خواستند در کوچه و خیابان‌های این شهر با دعای خیر یک ملت به خانه بخت بروند. سکوی سوم خبر خوب امروزمان تقدیم به جوان‌هایی که شاید سن و سالشان به دیدن روزهای تلخ و شیرین انقلاب اسلامی 57 قد نمی‌دهد اما در مهم‌ترین روز زندگی‌شان هم از راهپیمایی آمدن و بزرگ‌داشت چنین جشنی غافل نمی‌شوند.

 

 

اولین تجربه حضور بانوی شیرازی در راهپیمایی

دوتا عصا به دست گرفته تا یک قدم بردارد. آن هم یک قدم کوچک و به قول معروف مورچه‌ای، دونفر هم بازوانش را محکم گرفته‌اند تا نکند خدایی نکرده پیرزن زمین بخورد. توان ایستادن ندارد سن و سالی ازش گذشته. برای راه رفتن دوپا می‌خواهد و چهاریار کمکی اما باز هم دلیل نمی‌شود 22 بهمن را در خانه بنشیند و به اندازه چند قدم نصفه و نیمه هم که شده در راهپیمایی شریک نباشد. نه اسمش را می‌دانیم و نه سن و سالش را اما تصویر قدم‌زدنش با پرچم ایران در بین جمعیت آنقدر دلنشین است که سکوی آخر خبرخوب‌مان را به خودش اختصاص داده.

 

 

البته دیروز قاب‌های قشنگ دیگری هم داشت، مثل راهپیمایی کوچک و پرشور  روستاییان سبزکان کرمان در دل کویر که فقط 10 خانوار جمعیت دارد یا حضور پدر دختر کاپشن صورتی در جشن انقلاب و هدیه دادن به کودکانی که هم‌سن و سال فرزند شهیدش بودند. دهه‌نودی‌ها، جنب‌وجوشش‌شان و رجزخوانی‌هایشان برای دشمن هم قاب قشنگ دیگری از جشن ملی‌مان بود. به حس‌های خوب دیروز احساس اولین حضور بانوی جوان شیرازی در راهپیمایی هم باید پیوست کرد. همانی که می‌گفت همیشه شنیده بودم این تصاویر فتوشاپ است اما در این جمعیت و این فضا دلم می‌خواهد پرواز کنم!

 

 

عاشقی را اینطور یاد بگیرید!

قول و قرار پایانی خبرخوب‌مان را فراموشتان نشده همانی که با معجزات کلمه بزرگان گره‌های کور زندگی‌مان را باز می‌کند و در تاریکی پیچ و خم‌های زندگی، فانوس روشنی می‌گیرد جلوی پایمان تا برای خوب زیستن از چاله و چوله‌های روزگار درست گذر کنیم.نقل امروزمان برشی است از زندگی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی امام خمینی «ره».
دختر ایشان می‌گوید:«من ندیدم در طول زندگی، امام به خانمشان بگویند: در را ببندید. بارها و بارها می‌دیدم که خانم می‌آمدند و کنار آقا می‌نشستند ولی امام خودشان بلند می‌شدند و در را می‌بستند و حتی وقتی پا می‌شدند، به من هم نمی‌گفتند که در را ببندم. یک روز به آقا گفتم: خانم که داخل اتاق می‌آیند، همان موقع به ایشان بگویید در را ببندند. گفتند: من حق ندارم به ایشان امر کنم!حتی به صورت خواهش هم از ایشان چیزی را نمی‌خواستند.»

*خوش خبر باشید!

و اما سخن پایانی، خبرهای خوبتان را در قالب دلخواه خود (عکس، متن، فیلم، صوت و…) تولید کنید و آن را با هشتگ #خبر_خوب در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید تا هم دیگران را در حال خوش خودتان شریک کنید و هم ما بتوانیم اخبار شما را بازنشر کنیم. اگر هم تمایل داشتید در هر یک از شبکه‌های اجتماعی که فعال هستید، خبرتان را از طریق اکانت khabar_khoub_iran@ یا شماره تلفن ۰۹۳۳۰۸۲۶۳۱۲ برای ما بفرستید. در این جشنواره فرقی نمی‌کند در ایتا و بله و روبیکا و گپ باشید یا در تلگرام و اینستاگرام و توییتر و واتساپ؛ مهم این است که سهمی در حال خوش اطرافیان‌تان داشته باشید. 

منتظر خبرهای خوب شما هستیم. خوش‌خبر باشید. 

پایان پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ